۰
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امشب ما با بولیوی کاری نداریم، طرف حساب ما ایران است و فوتبال ایران...

خبرورزشی/ مهدی هژبری: چه کارلوس کی‌روش را دوست داشته باشیم و چه نداشته باشیم، چه رفتار‌های اخیر او که میزان ناسازگاری‌اش را به شدت بالا برده، بپسندیم و چه نپسندیم، او همچنان سرمربی تیم ملی است، تیمی که به تک‌تک ما تعلق دارد، تیمی که به قول علیرضا جهانبخش عزیز، پیراهن ما و شما تن بازیکنانش امانت است.
امشب این تیم، بازی دارد... قبول که بازی دندان‌گیری نیست و تازه وقتی بیخ گوش‌مان، عربستان با برزیل بازی می‌کند و عراق با آرژانتین، بازی با بولیوی حرص‌درآر هم هست، اما امشب ما با بولیوی کاری نداریم، طرف حساب ما ایران است و فوتبال ایران...
فوتبالی که این روز‌ها به شدت توسری‌خور شده است، فوتبالی که خیلی‌ها تصور می‌کنند دیگر دغدغه مردم نیست و نباید جدی‌اش بگیرند و با جدیت دنبال حل مشکلاتش باشند، امشب نیاز به حضور حامیانش دارد. چه شب‌ها که ما در جام جهانی نیاز به غرور داشتیم و همین تیم ملی با درخشش کم‌نظیر ملی‌پوشان به ما احساس غرور و شادی داد و امشب نوبت ماست که بی‌توجه به نام بولیوی، به خاطر نام ایران و آینده فوتبال‌مان به آزادی برویم و با حمایت از تیم ملی، به مسئولان پیام بدهیم فوتبال هنوز هم باید اولویت باشد.
این خط و این هم نشان؛ چند ماه دیگر در شب‌های سرد زمستان، برای شاد بودن و جشن گرفتن به همین تیم ملی نیاز پیدا می‌کنیم. تا جام ملت‌ها راه زیادی نیست، امشب با حمایت از تیم ملی، کی‌روش و ملی‌پوشان را برای پیمودن این راه دلگرم کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی