۰
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق معادلات پرداخت پاداش، قرار است برای مدال‌های شاهین، پاداش جذابی در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرورزشی، شاهین ایزدیار با کسب ۶ مدال طلا و یک مدال نقره در ۷ ماده شنا چشم‌ها را خیره کرد و بهترین شناگر این مسابقات از سوی سرتیم آلمانی انتخاب شد.
او همچنین به کاروان خودباوری و امید این امکان را داد که با بالا بردن تعداد مدال‌های طلای خود، ژاپن را در جدول رده بندی به زیر کشیده و به رده سوم جدول صعود کند که این، بهترین نتیجه تاریخ کاروان‌های ایران در اعزام به پاراآسیایی است.
ایزدیار بابت هر مدال طلا صاحب ۵ هزار دلار شد و بابت تنها مدال نقره اش نیز ۲ هزار دلار پاداش گرفت. او همچنین ۱۶۰ سکه طلا از کمیته پارالمپیک پاداش می‌گیرد و به خاطر تعدد مدال هایش، قرار شده میزان پاداش او نسبت به سایر طلاییه داران کاروان افزایش چشمگیری داشته باشد.
یکی از مدیران ارشد پارالمپیک ضمن تائید صحبت‌های محمود خسروی وفا در مورد بالا رفتن پاداش شاهین به ما گفت: «می خواهیم او را آماده مسابقات جهانی و پارالمپیک ریو کنیم و از این رو، به شاهین پاداشی بزرگ‌تر از حرف و حدیث‌ها می‌دهیم تا خیالش بابت همه چیز راحت باشد.»
گفتنی است طبق معادلات پرداخت پاداش، قرار است برای مدال‌های شاهین، پاداش جذابی در نظر گرفته شود و بابت هر مدال او، درصدی روی تعداد سکه‌ها اضافه می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی