نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قابل پیش‌بینی بود بازی ایران- بولیوی تماشاگران زیادی نداشته باشد. بازی وسط هفته آن‌هم با بولیوی در حالی که مردم در شب‌های اخیر بهترین بازی‌های ملی را دیدند هیچ جذابیتی نداشت.

خبرورزشی/ علی بنی‌شیخ‌الاسلامی: همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد بازی ایران- بولیوی تماشاگران زیادی را به استادیوم نکشاند، با اینکه کارلوس کی‌روش پیش از بازی مصاحبه کرد و از مردم خواست برای تماشای این بازی به استادیوم بیایند.
خیلی‌ها در حال بهره برداری از این استقبال اندک هستند و می‌گویند فوتبال از اولویت مردم خارج شده و مردم مثل گذشته فوتبال را دوست ندارند در حالی که به واقع این‌طور نیست. قابل پیش‌بینی بود بازی ایران- بولیوی تماشاگران زیادی نداشته باشد. بازی وسط هفته آن‌هم با بولیوی در حالی که مردم در شب‌های اخیر بهترین بازی‌های ملی را دیدند هیچ جذابیتی نداشت و این واقعیتی است که کی‌روش هم باید آن را قبول کند.
این تیم ملی همان تیم ملی‌ای است که در جام جهانی با نمایشی که داشت همه مردم را شاد کرد و برای ساعاتی آن‌ها را به خیابان‌ها کشید و در این فاصله این عشق به تیم ملی در قلب مردم باقی مانده است. هنوز هم برای شهرآورد یک‌صد هزار نفر به استادیوم آزادی می‌روند و در روز‌های آتی هم در بازی پرسپولیس- السد در آزادی جای سوزن انداختن نخواهد بود. عدم حضور در ورزشگاه، دیروز به خاطر حساس نبودن بازی و همچنین معمولی بودن تیم حریف بود و نه چیزی بیشتر از این.
مردم تیم ملی را همچنان دوست دارند. شاید بهترین چاره این باشد که از این پس تیم ملی در شهرستان‌ها به میدان برود، چون کمتر در شهرستان‌ها به میدان رفته و می‌تواند جذابیت خاصی برای مردم داشته باشد و این اتفاقی است که در فوتبال اروپا هم رخ می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی