نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که پرسپولیسی‌ها امروز معتقدند هشدار‌های سیدجلال از روی دلسوزی بوده و او می‌خواسته باشگاه و هواداران را از اهمیت بازی با السد آگاه کند، امیدواریم این نگاه منطقی نسبت به رسانه‌ها هم وجود داشته باشد.

خبرورزشی/ مهدی هژبری: این که هشدار سیدجلال به هواداران پرسپولیس و انتقاد او از یکی، دو مدیر باشگاه به موقع بود یا نه، یک بحث است و این که کاپیتان پرسپولیس درست در آستانه بازی با السد، با طرح این انتقادات، رسانه‌ها را تبرئه کرد، یک بحث دیگر! شاید بپرسید حرف‌های سیدجلال که انگار دل پری از باشگاه و هواداران داشت، چه ربطی به تبرئه رسانه‌ها دارد؟ حقیقتش اگر همین امروز یک رسانه یا یک رسانه‌چی مثل عادل فردوسی‌پور یا هر همکار دیگری نظیر همین حرف‌های سیدجلال را به زبان می‌آورد، بلافاصله از سوی باشگاه به حاشیه‌سازی برای پرسپولیس متهم می‌شد و اغلب هواداران پرسپولیس هم گلایه می‌کردند که چرا این حرف‌ها در آستانه حساس‌ترین بازی تاریخ تیم‌شان مطرح شده است، اما سیدجلال نشان داد هشدار را همیشه می‌توان داد؛ چه قبل از بازی بزرگ و چه حتی بعد از یک پیروزی...
همان‌طور که پرسپولیسی‌ها امروز معتقدند هشدار‌های سیدجلال از روی دلسوزی بوده و او می‌خواسته باشگاه و هواداران را از اهمیت بازی با السد آگاه کند، امیدواریم این نگاه منطقی نسبت به رسانه‌ها هم وجود داشته باشد و اهالی فوتبال بدانند اگر یک رسانه قبل از دیداری مهم یا در مقطعی حساس، هشداری می‌دهد، نقدی می‌کند و تلنگری می‌زند، دشمن نیست و برنامه‌ای برای حاشیه ساختن ندارد. گاهی اوقات خیلی زود، دیر می‌شود و حرف را باید به وقتش زد نه بعد از مرگ سهراب!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی