نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس سه‌شنبه مقابل السد زخم‌خورده و باانگیزه به پر شدن تک‌تک صندلی‌های ورزشگاه آزادی نیاز دارد.

خبرورزشی / مهدی هژبری: سودجویان همه جا هستند، چه آنجا که تا صحبت از کمبود یا گرانی می‌شود، از سیب‌زمینی تا پوشک بچه را احتکار می‌کنند تا ناجوانمردانه به چند برابر قیمت بفروشند و خون قشر ضعیف را بدوشند و بر سر سفره‌های نان حرام بنوشند و چه اینجا که تا بازی پرسپولیس و السد حساسیت چند برابر پیدا کرد، بلیت‌های این بازی را خریدند و حالا دارند در دیوار و سایت‌های مشابه به چند ده برابر قیمت می‌فروشند.
میان آن سودجویی و این سودجویی تفاوت چندانی نیست، آن‌هایی که روی نیاز مردم قیمت می‌گذارند و اجناس را به چند برابر قیمت می‌فروشند، با آن‌ها که از عشق مردم به فوتبال، پرسپولیس یا استقلال سوء استفاده می‌کنند، تفاوتی ندارند و اگر به دسته اول بگوییم محتکر و سودجو، تعریف دسته دوم هم همین باید باشد.
پرسپولیس سه‌شنبه مقابل السد زخم‌خورده و باانگیزه به پر شدن تک‌تک صندلی‌های ورزشگاه آزادی نیاز دارد و اگر این بازار خیلی سیاه و قیمت‌های نجومی بلیت‌ها که در فضای مجازی از چهارصد هزار تومان تا یک میلیون تومان عرضه می‌شود، به پرسپولیس لطمه بزند، معلوم نیست چه کسی می‌خواهد جوابش را بدهد.
متأسفانه این بازار‌های سیاه دیگر محصول تحریم خارجی‌ها و بی‌کفایتی داخلی‌ها نیست، این محصول سوء استفاده خودمان است، محصول خودخواهی‌مان که به مرور بدجوری بی‌رحم شده‌ایم.
اصلاً بر فرض که بعضی‌ها، عامدانه به قصد گران‌فروشی در سیستم فروش بلیت اختلال کرده باشند، آن‌ها که با کارت ملی بلیت خریدند چرا پرسپولیس را اینگونه ابزار خالی کردن جیب طرفداران فوتبال دیده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی