۰
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قلعه نویی بارها با کی روش مناقشه هایی داشت و ما در شگفتیم این مربی موفق در لیگ برتر که ذوب آهن را فصل گذشته متحول کرد و از سپاهان در این فصل یک تیم مدعی ساخت از فوتبال چه می خواهد؟

خبرورزشی / آ رتین زهرابی: امیر قلعه نویی هر بار قضاوت هایی درباره مسائل مختلف دارد و دیگران را با چند جمله معرضانه به کنکاش دعوت می کند.
او دوست دارد پای حرف هایش بنشینیم و ببینیم این و آن در حق قلعه نویی چه جفاهایی کرده اند.
نه فقط در سال های نسبتا دور که قلعه نویی با برانکو ایوانکوویچ زاویه داشت و بعدها در جدال با کی روش به این نتیجه رسید او بهترین سرمربی خارجی شاغل در ایران است که همین مناقشه را با عادل فردوسی پور هم تجربه کرد.
او که امروز با همان لحن همیشه گلایه آمیز می گوید آقای مجری! حالا جرات عذرخواهی داری یا نه؟ (اینجا بخوانید)
 او که همچنان همه مشکلات فوتبال کشور را در سیمای مجری یک برنامه پر مخاطب می بیند و البته هر بار تصور می کند حقش در این میان تضییع شده است؛
یادمان نرفته وقتی قلعه نویی کمی در مربیگری به آرامش رسید و متوجه آیتم های مثبت همان برنامه معروف شد، از فردوسی پور حلالیت طلبید، اگرچه بار دیگر مثل همین روزها به این نتیجه رسید یک مجری برای همه چیز تعیین تکلیف می کند!
قلعه نویی پیشتر با کی روش هم مناقشه هایی از این دست را تجربه کرد و ما در شگفتیم این مربی موفق در لیگ برتر که ذوب آهن را فصل گذشته متحول کرد و از سپاهان در این فصل یک تیم مدعی ساخت از فوتبال چه می خواهد؟
سفره فوتبال ایران برای هر کسی پهن نباشد، قلعه نویی در راس آن نشسته است؛ نمی گوییم به ناحق که بی گمان حق یک مربی موفق و کارنامه دار است که امروز برای خود ویراژ بدهد اما هدف اعتراض های او را امروز نمی دانیم و درک نمی کنیم.
در فوتبال ایران چه اتفاق محیر العقولی باید رخ بدهد تا لبخند رضایت امیر قلعه نویی را ببینیم؟ در آستانه جام ملت های آسیا که نمی شود کی روش را کنار گذاشت و نیمکت تیم ملی را به قلعه نویی تعارف کرد! می شود؟ قلعه نویی که چنین اننظاری ندارد؟
عمر مربیگری امیر قلعه نویی آن قدر، قد می دهد که پس از کی روش یا حتی چند سال بعد، دوباره قرعه به نامش بیفتد تا یک بار دیگر  عملکرد مشعشع او را بررسی کنیم و حتی یک کف مرتب به افتخارش بزنیم. چرا او صبر نمی کند؟
چرا قلعه نویی هر بار با چند مصاحبه بی حاصل که چیزی بر اعتبارش هم اضافه نمی کند مقابل تیم ملی قرار می گیرد؟
قلعه نویی و همفکران او که تجربه بازی های ملی دارند و بازیکن و مربی موفق این فوتبال بوده اند باید بیشتر از دیگران که فاقد این تجربه های دلپذیر بوده اند تیم ملی را در این مقطع زمانی درک کنند؟
عجیب است که در چشمان قلعه نویی آن برق رضایت را از شرایط امروز نمی بینیم. او در مربیگری به همه چیز رسیده؛ تیم های خوب و جام های قهرمانی. قراردادهای عالی و یک زندگی راحت و بی دغدغه. احترام قابل توجه در جمع فوتبالی ها و هزار و یک نعمت دیگر...
عجیب است همچنان به آن مجری که نامی از او نمی برد چنگ می اندازد و خودش هم نمی داند شاید در فردایی دیگر حلالیتی دوباره بطلبد! 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی