۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبر‌های رسیده از استقلال حکایت از آن دارد شفر تنها به این شرط پذیرفت در جلسه کمیته فنی حاضر شود که در نهایت خودش تصمیم‌های نهایی را بگیرد!

به گزارش خبرورزشی، با فشار امیرحسین فتحی روی یکی از نزدیکان وینفرد شفر و اصرار این فرد برای آنکه مربی آلمانی در جلسه کمیته فنی حاضر شود، سرانجام این مربی چهارشنبه هفته گذشته در جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال حاضر شد. این حضور باعث شد تا بحث‌های زیادی شود و دو طرف نظرات خود را بگویند. اعضای کمیته فنی می‌گویند اگر قرار باشد در مسائل فنی کوچک‌ترین نقشی نداشته باشند، اصلاً چرا در این کمیته فعالیت می‌کنند؟
خبر‌های رسیده از استقلال حکایت از آن دارد شفر تنها به این شرط پذیرفت در جلسه کمیته فنی حاضر شود که در نهایت خودش تصمیم‌های نهایی را بگیرد! گویا در صحبت‌هایی که قبل از جلسه فنی صورت گرفت، شفر اکیداً روی این موضوع اصرار داشته و حتی به او گفته‌اند فقط به جلسه بیاید تا جو کمی آرام شود و در ظاهر مشکلی وجود نداشته باشد.
بعد از جلسه اعضای کمیته فنی گفتند حتی وینفرد شفر آن‌ها را دعوت کرده تا به محل تمرین هم بروند و هر نکته‌ای می‌بینند به او بگویند. این هم احتمالاً یکی از مسائلی است که در قالب همین فرمالیته بودن می‌گنجد. شفر تأکید دارد باید تصمیمات فنی را خودش بگیرد و حتی به نزدیکانش گفته کسی غیر از خودش را قبول ندارد! این یعنی کمیته فنی عملاً نمی‌تواند نقش مهمی در تصمیمات فنی داشته باشد. مظلومی، بهتاش فریبا، نامجو مطلق و... بعد از جلسه با شفر فعلاً فشار را از روی فتحی برداشته‌اند. پیش از جلسه آن‌ها تأکید داشتند چرا آمده‌اند و چرا نباید در هیچ مسئله فنی نقشی داشته باشند. با این وضعیت بعید به نظر می‌رسد آینده همکاری شفر و اعضای این کمیته روشن و مثبت باشد. حالا باید منتظر ماند و دید در هفته‌های آینده وضعیت به چه شکل پیش خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی