نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو کمیته فنی استقلال گفت: حالا روحیه‌ای که تا پیش از این در تیم کشته شده بود، بار دیگر زنده شده است.

به گزارش خبرورزشی، بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی استقلال از بردی که این تیم در مصاف با سایپا به دست آورد، ابراز رضایت کرد و گفت: «استقلال یکی از بازی‌های سخت خود را با موفقیت پشت‌سرگذاشت. این دیدار از جمله مسابقاتی بود که کسب امتیاز کامل در آن هم اهمیت داشت و هم به راحتی به دست نمی‌آمد».
او گفت: «سایپا جزو تیم‌های جوان، دونده و از نظر بدنی قدرتی لیگ برتر است که برای هر تیمی دردسرساز شده و تا اینجای فصل هم نتایج خوبی به دست آورده بود، اما استقلال با تکیه بر توان بالای جوانانش که به میدان رفته بودند، توانست به خواسته اش برسد».
فریبا درباره گل زودهنگام سایپا به خبرورزشی گفت: «با توجه به تغییرات ساختاری در ترکیب خط دفاع استقلال عدم هماهنگی بین نفرات باعث شد تا بازیکن دریبل‌زن سایپا با موقعیت‌شناسی بالا از برهم ریختگی تیم در خط دفاعی استفاده کرده و به گل برسد. البته اتفاق بهتر برای استقلال این بود که تیم به بازی برگشت».
او گفت: «از خصوصیت‌های خوب بازیکن جوان این است که طاقت باخت را ندارد و دیدیم که صیادمنش و قائدی و دیگر بازیکنان تیم مانند علی کریمی یا دانشگر اینقدر تلاش کردند که کمی بعد توانستند گل خورده را جبران کنند. البته استقلال در این دیدار ۲ گل زد ولی حداقل ۴ گل را هم نزد. فکر کنم دو بار توپ را به تیر دروازه زدند و می‌شد این دیدار را با نتیجه‌ای بهتر تمام کرد».
فریبا گفت: «با این برد از رده هفتم به پنجم آمدیم و استقلال می‌تواند در دیدار رودررو با سپاهان و پدیده، باقی‌مانده امتیازات از دست داده در ابتدای لیگ را جبران کند. این کار با این جوانان با انگیزه سخت و غیرممکن نیست. ضمن اینکه حالا روحیه‌ای که تا پیش از این در تیم کشته شده بود، بار دیگر با این سه برد پیاپی زنده شده و همه باور دارند که می‌توان مقابل هر تیمی برنده از زمین خارج شد. استقلال تشنه این روحیه بود».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی