نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به دلیل بدهی مالی به کمیته انضباطی شاید باشگاه پدیده مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان نرود.

صدرنشین لیگ شاید به میدان نرود!
به گزارش خبرورزشی، تیم فوتبال پدیده مشهد با وجود صدرنشینی در لیگ برتر شرایط خوبی ندارد و این روز‌ها با بحران‌های مالی متعددی دست و پنجه نرم می‌کند. در پی این مشکلات مالی حالا از مشهد خبر می‌رسد که شاید شاگردان یحیی گل محمدی نتوانند مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان بروند.
طبق برنامه اعلام شده تیم پدیده باید روز پنج‌شنبه در مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر برود،، اما به دلیل بدهی ۲۳۷ میلیون تومانی به کمیته انضباطی در پی پرونده‌های انضباطی شاید تیم پدیده نتواند در این بازی به میدان برود یا اینکه اجازه پیدا نکند تا از بازیکنانی که امسال به این تیم پیوسته‌اند استفاده کند. کمیته انضباطی پیش از این مهلتی به باشگاه پدیده داده بود تا بدهی‌اش به این کمیته را بپردازد، اما با پرداخت نشدن این پول حالا تیم پدیده در آستانه یک بحران جدی قرار گرفته است.
این در حالی است که قرار است امروز مسئولان شرکت پدیده مادر به تمرین تیم فوتبال پدیده بروند، اما این اتفاق رخ نداد و مشخص نیست با این شرایط و بحران‌های مالی تکلیف شاگردان یحیی گل‌محمدی که این روز‌ها در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند، چه خواهد شد.
از طرف دیگر مسئولان باشگاه پدیده منتظر تصمیم استانداری و دستگاه قضایی استان خراسان هستند تا تکلیف واگذاری این باشگاه مشخص شود، از طرف دیگر چند روز قبل استاندار خراسان رضوی وعده داده بود که مشکلات باشگاه پدیده برطرف خواهد شد، اما تا امروز این اتفاق رخ نداده است.
گفتنی است شهرداری مشهد و یک شرکت خصوصی خواهان خرید امتیاز باشگاه پدیده هستند، اما نامشخص بودن مالکیت این باشگاه باعث شده تا نه تنها واگذاری انجام نشود، بلکه شهرداری مشهد کمک‌هایش به این باشگاه را هم قطع کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی