نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امشب بایرن‌مونیخ، رئال‌مادرید و منچسترسیتی هرسه به نوعی به برد در دیدارهایشان نیاز مبرم دارند.

به گزارش خبرورزشی، بایرن‌مونیخ، منچسترسیتی، رئال‌مادرید، رم، یوونتوس و منچستریونایتد بزرگانی هستند که امشب بازی سوم خودشان را برگزار خواهند کرد.
گروه E: عبور از هلندی‌ها در آتن
قطعاً با یک برد نمی‌توان شرایط بایرن‌مونیخ را ایده‌آل توصیف کرد، اما همین که بعد از ۴ بازی در تمامی رقابت‌ها در هفته‌ای که گذشت ولفسبورگ را شکست دادند اتفاق خوبی برای باواریایی‌هاست. ۴ دیدار تقریباً آسان‌تر پیش‌روی بایرن است و تیم کواچ می‌تواند تا حدودی از بحران خارج شود. آن‌ها امشب در آتن به مصاف آاک خواهند رفت که فصل گذشته به سلطنت المپیاکوس در یونان خاتمه داده. یونانی‌ها بدون امتیاز هستند و شانس کمی هم برای صعود خواهند داشت، اما دوست دارند تیم بزرگی مثل بایرن را در خانه متوقف کنند. بایرن آمار خوب ۳ برد و یک تساوی را در یونان به ثبت رسانده. آژاکس که با ارائه یک نمایش عالی برابر بایرن‌مونیخ در آلیانتس‌آره‌نا صدرنشین شد به مصاف بنفیکا خواهد رفت. دیداری که برای صعود از گروه سرنوشت‌ساز خواهد بود. تیم جوان آژاکس بدون شک برای کسب حداکثر امتیاز به میدان خواهد رفت چراکه میزبان بازی امشب است. از طرفی بنفیکا هم نمی‌خواهد حذف‌شده زودهنگام باشد، چون پیش از شروع مرحله گروهی برای آن‌ها شانس صعود قائل می‌شدند. در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های اروپا فصل ۱۹۷۲-۱۹۷۱ آژاکس در مجموع یک بر صفر بنفیکا را شکست داد و فینالیست و در نهایت قهرمان شد.
فرصت عبور رئال و بایرن از بحران
گروه F: تلافی در اوکراین
سیتی در لیگ برتر انگلیس وضعیت خیلی خوبی دارد. باز هم صدرنشین شده و باز هم با گل‌های فراوان رقبا را یکی پس از دیگری شکست می‌دهد. با این حال در لیگ قهرمانان اروپا با باخت غیرمنتظره برابر لیون در خانه کارشان را شروع کردند. اگرچه آن‌ها هفته بعد برابر هوفنهایم در آخرین دقایق پیروز شدند، اما هنوز همه چیز در گروه F. پیچیده است. تیم‌ها همه با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم بالایی در جدول قرار گرفته‌اند و یک برد یا باخت شرایط‌شان را به طور کلی عوض خواهد کرد. از طرفی فصل قبل تنها تیمی که موفق شد در مرحله گروهی سیتی را شکست دهد همین شاختار بود. شاگردان گواردیولا هم در پی گرفتن صدر هستند و هم می‌خواهند آن باخت فصل قبل را جبران کنند. منچسترسیتی در اوکراین یک برد و ۲ باخت داشته. شاختار هم برابر تیم‌های انگلیسی در خانه رکورد عالی ۵ برد و ۲ تساوی را به ثبت رسانده. لیون که با صدرنشینی در گروه قدرت خودش را به رخ کشیده به مصاف هوفنهایم خواهد رفت. شاگردان ناگلزمن تیم دست‌وپا بسته‌ای نبوده‌اند و نتایجی که گرفته‌اند کمترین حق‌شان بوده. با این حال آن‌ها هم می‌توانند با پیروزی برابر لیون همچنان شانس صعود داشته باشند. رکورد لیون برابر آلمانی‌ها جالب است؛ ۱۱ برد، ۱۱ باخت و ۳ تساوی.
فرصت عبور رئال و بایرن از بحران
گروه G: حریفی برای عبور موقت از بحران
رئال‌مادرید مثل همیشه در صدر اخبار است، اما این فصل با ناکامی‌های عجیب و غیرمنتظره. جولین لوپتگی که با حواشی زیاد مربی کهکشانی‌ها شد و نشان داد انتخابش ارزش آن همه جنجال را نداشته. در هر صورت لوپتگی می‌گوید نگران آینده‌اش نیست و باشگاه هم فعلاً به او فرصت جبران داده. رئال‌مادرید رکورد‌های منفی را یکی پس از دیگری می‌شکند. آخرین برد آن‌ها به ۲۲ سپتامبر یعنی دقیقاً یک ماه قبل برابر اسپانیول در لالیگا برمی‌گردد. پس از آن در ۴ بازی لالیگایی و یک بازی لیگ قهرمانان ۴ باخت داشته‌اند و فقط در شهرآورد مادرید به تساوی رسیدند. یک گل زده در این ۵ بازی رکورد بد دیگر آنهاست. ویکتوریا پلزن چک بدموقع به رئالی‌ها خورده چراکه کهکشانی‌ها در آستانه ال‌کلاسیکو و رویارویی با بارسلونا و بعد از ۵ بازی قطعاً به برد این بازی نیاز دارند. از طرفی ویکتوریا ۳ بازی اروپایی برابر رئال را باخته است. رم بعد از باخت سنگین هفته اول برابر رئال‌مادرید با پیروزی پرگل برابر ویکتوریا برگشت خوبی داشت. آن‌ها حالا زسکامسکو را باید شکست دهند تا شانس صعودشان افزایش پیدا کند، حریفی که رئال را شکست داد. جالوروسی در خانه ۳ برد و یک باخت برابر تیم‌های روسی داشته.
فرصت عبور رئال و بایرن از بحران
گروه H: همه نگاه‌ها به اولدترافورد
پرهیجان‌ترین بازی امشب در اولدترافورد برگزار می‌شود. کریس رونالدو بعد از آن جنجال‌های بازی نخست برابر والنسیا و اخراجش با محرومیت بیشتری روبه‌رو نشد تا بتواند با یوونتوس به تئاتر رؤیا‌ها برگردد. یوونتوس در بهترین شرایط به استقبال بازی با منچستریونایتد می‌آید. با اینکه این هفته برابر جنوا متوقف شدند ولی باید یادآوری کنیم در ۱۰ بازی پیش از آن در تمامی رقابت‌ها پیروز شده بودند. پس از ۱۵ سال منچستریونایتد و یوونتوس به مصاف هم خواهند رفت. شیاطین‌سرخ ۳ بازی آخر برابر غول‌های تورین را برده‌اند و می‌خواهند با پیروزی ارزشمند برابر یووه باز هم بزرگی خودشان را ثابت کنند. یووه فقط ۴ برد در ۲۲ بازی در انگلیس داشته. والنسیا و یانگ‌بویز دیگر تیم‌های گروه هستند که در سوئیس به مصاف هم خواهند رفت. شرایط هیچ‌کدام در گروه خوب نیست و شانس‌شان هم برای صعود کمتر است. والنسیا شاید هنوز کورسوی امیدی داشته باشد. خفاش‌ها در سوئیس یک برد، ۲ تساوی و یک شکست داشته‌اند. شاگردان مارسیلنو یک رکورد خاص و عجیب این فصل در لالیگا ثبت کرده‌اند. آن‌ها در ۹ هفته ۷ بازی را با نتیجه مساوی به پایان رسانده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی