نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو می‌گوید مشکلی بابت اتهامی که به او وارد شده ندارد و خیالش راحت است.

به گزارش خبرورزشی، پیش از جدال حساس منچستریونایتد و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا باز هم سؤالات حاشیه‌ای از کریس رونالدو پرسیده شد.

در کنفرانس خبری این بازی رونالدو در واکنش به اتهام تجاوز به کاترین مایورگا گفت: «حقیقت همیشه مشخص می‌شود و جلوتر از هر چیزی قرار می‌گیرد. من انسان شادی هستم. اگر اشتباه نکنم ما دو هفته پیش بیانیه‌ای صادر کردیم. من خوشحالم. البته قرار نیست که درباره این وضعیت دروغی بگویم. من و وکلایم آسوده خاطر هستیم. مهمترین چیز برای من این است که از فوتبالم لذت ببرم، از زندگی‌ام لذت ببرم. در مورد مابقی مسائل من افرادی را دارم که از زندگی‌ام مراقبت کنند. البته، واقعیت همیشه آشکار می‌شود. پس من نگران چیزی نیستم.»

رونالدو در ادامه درباره شرایط زندگی‌اش گفت: «من می‌دانم که یک الگو هستم، چه در داخل چه در خارج از زمین بازی. این را صد درصد می‌دانم. به همین دلیل هم من همیشه لبخند به لب داشته‌ام. من یک آدم خوشحال هستم. نعمتی است که در یک باشگاه بزرگ بازی می‌کنم، یک خانواده فوق‌العاده دارم، ‌4 فرزند دارم و سالم هستم. من همه چیز دارم. بنابراین در مورد مابقی مسائل خودم را درگیر نمی‌کنم. وضعیت من بسیار بسیار خوب است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی