نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در هفته دهم لیگ برتر در تهران میزبان سپاهان و امیر قلعه‌نویی خواهد بود.

به گزارش خبرورزشی، در جریان مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه آزادی از سپاهان اصفهان میزبانی می‌کند. طلایی‌پوشان با حضور امیر قلعه‌نویی و سپری‌کردن بازار داغ نقل و انتقالات تابستانی تا به اینجای لیگ بدون شکست با چهار تساوی و چهار پیروزی یک امتیاز با پدیده 20 امتیازی درصدر جدول فاصله دارند و به نتایج مطلوبی دست پیدا کرده‌اند.

دیدار برابر استقلال یکی از مصاف‌های جذاب همیشگی سرمربی است که آخرین قهرمانی لیگ برتری آبی‌پوشان را کسب کرده و نزد طرفداران این تیم جایگاه ویژه‌ای دارد. آبی‌های تهرانی هم ‌انگیزه فراوانی دارند تا پس از شکست شاگردان علی دایی و رسیدن به رتبه‌های بالای جدول، اولین شکست سپاهان را رقم بزنند و چند پله جایگاه‌شان را ارتقا بدهند.

بازیکنان استقلال البته هفته سختی را سپری کرده‌اند. پس از گلزنی وریا غفوری و محمد دانشگر مقابل سایپا، شاگردان وینفرد شفر مورد تمجید اهالی رسانه قرار گرفتند و برخی از آنها به گفت‌وگو برای نشان دادن شرایط ایده‌آل استقلال پرداختند. فرشید اسماعیلی به اظهارنظر درباره خطای پنالتی مشکوک سپاهان مقابل نساجی از جانب خودش در یکی از روزنامه‌ها واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد و بعد از او هم نوبت به وریا غفوری رسید که تاکید کند درباره قلعه‌نویی و سپاهان حرفی نزده است!

چهار روز مانده به تقابل دو تیم پرطرفدار لیگ برتر بازیکنان استقلال در حرکتی خودجوش! ترجیح داده‌اند درباره سپاهان و خصوصا سرمربی این تیم صحبت نکنند که ابتدا به نظر می‌رسد به دلیل آرام نگه‌داشتن جو اردو چنین تصمیمی اتخاذ شده اما احتمالا دلایل دیگری در بین است.

در همین خصوص یکی از مسئولان باشگاه استقلال درباره اینکه آیا به بازیکنان استقلال تاکید شده درباره قلعه‌نویی صحبت نکنند؟ که وی پاسخ داد: «از سوی باشگاه چنین تصمیمی برای آنها در نظر گرفته نشده است و ممنوع‌المصاحبه نیستند.»

با این حال به نظر می‌رسد شایعات اخیر مبنی‌بر اینکه اگر شفر نتایج درخشانی نگیرد و عطای کار را به لقایش ببخشد یک گزینه داخلی جایش را خواهد گرفت و شانس امیر قلعه‌نویی بیش از سایر نفرات خواهد بود، در وقایع اخیر تلاش برای صحبت‌نکردن استقلالی‌ها درباره سرمربی سپاهان بی‌تاثیر نیست!

منبع: فرهیختگان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی