۰
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز نه تنها ورزشگاه آزادی که شک نداریم یکسره به رنگ سرخ درمی آید، همه جای ایران سرای پرسپولیس است.

خبرورزشی/ مهدی هژبری: پرسپولیس روی کاغذ تیم ملی نیست، توی تمام قلب‌ها هم نمی‌تواند محبوب باشد. قرار نیست با هم تعارف کنیم یا سر هم کلاه بگذاریم، پرسپولیس به همان اندازه که برای بعضی‌ها محبوب است و اهمیت دارد، می‌تواند برای بعضی‌ها محبوب و مهم نباشد، اما در تاریخ فوتبال ایران روز‌هایی هست که نباید دنبال رد محبوبیت یک تیم باشگاهی در قلب‌ها بود، روز‌هایی درست مثل امروز. امروز رنگ‌ها و سلایق و علایق رنگی معنی ندارد، امروز پرسپولیس درست حکم تیم ملی را دارد، تیمی که می‌تواند به حدود یک دهه غیبت فوتبال ایران در فینال آسیا پایان بدهد. پرسپولیس بخش بیشتر راه را با برانکو و شاگردانش و البته با دست‌های خالی آمده است و برای برداشتن آخرین قدم تا فینال، باید یاری اش کنیم.
امروز نه تنها ورزشگاه آزادی که شک نداریم یکسره به رنگ سرخ درمی آید، همه جای ایران سرای پرسپولیس است. درست مثل تیم ملی که به تمام ایرانیان با هر گرایش فکری، علاقه رنگی و گویش بومی تعلق دارد.
کری‌های رنگی را بگذاریم برای روزی که پرسپولیس به لیگ و جام‌حذفی برگشت. امروز از راه دور و نزدیک همراه پرسپولیس باشیم، اگر در آزادی هستیم با فریادهای‌مان که باید در لحظه به لحظه بازی بر سر یاران ژاوی و گابی آوار شود و فرصت تمرکز و تفکر را از آن‌ها بگیرد و اگر در ورزشگاه نیستیم، با انرژی‌های مثبتی که برای پرسپولیس می‌فرستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی