نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه استادالدوحه گزارشی آماری جالبی از تاریخچه بازی‌های دو کشور ایران و قطر در ورزشگاه آزادی منتشر کرد.

به گزارش خبرورزشی، ورزشگاه آزادی تهران به کابوسی بزرگ برای نماینده‌های فوتبال قطر تبدیل شده است. چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی نماینده‌های میزبان آتی جام جهانی در این ورزشگاه بزرگ دقایق دلهره‌آوری را تجربه کرده‌اند تا جایی که رسانه‌های این کشور از آزادی به عنوانی ورزشگاهی ترسناک و رعب‌آور یاد می‌کنند. در آستانه بیست و هفتمین تجربه نماینده‌های فوتبال قطر در ورزشگاه بزرگ تهران روزنامه استادالدوحه گزارشی آماری از تاریخچه بازی‌های دو کشور در آزادی منتشر کرد. در این گزارش آمده است: «پایتخت ایران برای همه فوتبالی‌های آسیا با ورزشگاه آزادی شناخته می‌شود. استادیومی ترسناک برای رقبا که با حضور بیش از صد هزار تماشاگر در بازی‌های مهم جو وحشتناکی برای حریفان رقم می‌زند. حالا السد بعد از باخت یک- صفر با پنالتی عجیبی که داور سریلانکایی گرفت به عنوان یک بازنده گام به این ورزشگاه خواهد گذاشت تا شانس ۵۰ درصدی برای زنده ماندن و صعود به فینال را از دست ندهد».
استاد الدوحه در ادامه به سابقه بازی‌های ملی و باشگاهی نماینده‌های قطر در این ورزشگاه اشاره و نوشت: «در آزادی تنها دو برد در رقابت‌های باشگاهی برای نماینده‌های قطر به ثبت رسیده؛ یک بار الجیش که موفق شد نفت تهران را شکست دهد و از مرحله پلی آف صعود کند و دیگری برد ۳-۱ السد در مرحله قبلی این فصل مقابل استقلال بود».
به ادعای استاد الدوحه تیم‌های ملی و باشگاهی قطر در ورزشگاه آزادی تا به اینجا ۲۶ بار به میدان رفته‌اند که آمار کلی این رقابت‌ها به شرح زیر است:
تعداد بازی ......... ۲۶
بازی‌های ملی......... ۶
بازی‌های باشگاهی.... ۲۰
برد .................۲
تساوی............... ۸
شکست .............۱۶
گل زده............. ۱۵
گل خورده.......... ۴۷
کلین شیت ...........۵
این آمار علاوه بر بازی‌های ملی ایران و قطر شامل حضور هفت باشگاه دیگر از این کشور نیز می‌شود. السد، الریان، الجیش و لخویا (الدحیل)، ام‌صلال، الغرافه و الوکره مقابل سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و نفت تهران در آزادی به میدان رفته‌اند که از این جمع استقلال تهران بیشترین تعداد بازی را به خود اختصاص داده است. از مجموع ۱۰ بار رویارویی این تیم با نماینده‌های قطر به ثبت رسید ضمن اینکه ۸ بازی دیگر هم پرسپولیس و نفت با قطری‌ها داشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی