۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس و تیم ملی گفت: امیدوارم پرسپولیس در ۲۰ دقیقه آغازین مسابقه یک گل به حریف بزند.

عابدزاده: پرسپولیس ۳ بر صفر از السد پیش است
به گزارش خبرورزشی، احمدرضا عابدزاده معتقد است پرسپولیس امشب محکوم به صعود است، چون قبل از سوت شروع بازی از السد ۳ بر صفر جلو است! با عابدزاده گفت‌وگوی کوتاهی انجام دادیم که می‌خوانید.
* کم‌پیدا شده اید؟
زندگی، کار، ورزش و... بالاخره زمان می‌گیرد.
* اوضاع کار چطور است؟
همیشه باید شاکر پروردگار بود. می‌دانم شرایط اقتصادی خیلی از اصناف مطلوب نیست، کاری هم از من برای بهبود اوضاع برنمی‌آید و فقط می‌توانم آرزو کنم شرایط برای همه مردم کشورم بهتر شود.
* شمال هستید؟
نه، چند روزی هست که آمده‌ام تهران.
* پس امشب احمدرضا عابدزاده تماشاگر ویژه بازی پرسپولیس و السد خواهد بود؟
خیلی دوست دارم بروم استادیوم، اما پاهایم اجازه نمی‌دهد. زانوهایم متورم شده و درد می‌کنند و مدام روی‌شان یخ می‌گذارم تا تورم کاهش پیدا کند. برای حضور داخل ورزشگاه نیاز به پیاده‌روی است که با آن هم می‌توانم کنار بیایم، ولی فعلاً قادر نیستم پله‌ها را بالا و پایین بروم، چون زانوهایم درد می‌کند و بروم ورزشگاه، وضعیت‌شان بدتر می‌شود.
* قبلاً گفته می‌شد زانوهایتان هر چند سال باید جراحی و استخوان‌های اضافه از آن خارج شود.
متخصص زانوهایم را دید و تشخیص داد فعلاً مدارا کنم تا بعداً جراحی کنم.
* این مشکل همیشگی به خاطر جراحی اشتباه است؟
مصدومیت‌های سخت و جراحی اشتباه که در تاریخ ۱۳ خرداد سال ۷۲ انجام شد.
* بعد از ۲۵ سال تاریخ جراحی در ذهن‌تان مانده؟
اتفاقات خوب و تلخ در ذهن آدم ماندگار می‌شوند. در این تاریخ زانوهایم اشتباه جراحی شد و سال‌ها با درد روی همین زانو‌ها بازی و زندگی کرده‌ام.
* درباره بازی امشب پرسپولیس چه نظری دارید؟
بازی رفت را در خانه حریف یک بر صفر برده‌ایم که به نوعی برد ۲ بر صفر محسوب می‌شود، اما پرسپولیس امشب ۱۰۰ هزار تماشاگر عالی دارد و قبل از سوت داور ۳ بر صفر از حریف جلو است. در واقع نتیجه بازی رفت و حضور تماشاگران این بار روانی را برای حریف ایجاد می‌کند که ۳ بر صفر عقب است. السد یک تیم حرفه‌ای است، بازیکنانش احساساتی نیستند، چون نصف آن‌ها قطری نیستند و اگر هم باشند مثل ما احساساتی محسوب نمی‌شوند؛ بنابراین بابرنامه و خطرناک خواهند بود، چیزی هم برای از دست دادن ندارند. امیدوارم پرسپولیس در ۲۰ دقیقه آغازین مسابقه یک گل به حریف بزند. در ادامه با داشتن نفرات تکنیکی و سرعتی می‌توان باز هم دروازه السد را تهدید کرد. خلاصه کلام پرسپولیس با دست بالا و خیال آسوده‌تر به میدان می‌رود و همه چیز برای صعود تیم به فینال لیگ قهرمانان آماده است و یک ۹۰ دقیقه می‌ماند و عملکرد بازیکنان داخل میدان.
* در بازی ایران و بولیوی شاهد حضور بانوان در ورزشگاه بودیم، ارزیابی شما از این اتفاق چیست؟
خیلی چیز‌ها به خود ما مردم بستگی دارد. اگر مسئولان ببینند هیچ اشکال و دردسری ایجاد نمی‌کند، به مرور حضور بانوان در ورزشگاه را آزاد می‌کنند. در عین حال مسئولان هم می‌دانند با حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها فضا مثبت‌تر می‌شود، اما به صورت کلی باید خدمت همه عرض کنم اینکه خانم‌ها نمی‌توانند به ورزشگاه بروند، برای همه ما بد است، هم در داخل و هم در خارج. این سؤال به وجود می‌آید که مگر مردم ایران چطوری هستند که خانم‌ها نباید در ورزشگاه باشند؟! این برای تک‌تک ما خوب نیست، چون بحث ایران و ایرانی است. امیدوارم با تدبیر مسئولان و همراهی مردم خیلی زود شاهد حضور راحت و بدون دغدغه خواهران در ورزشگاه‌ها باشیم. همه مردان ایرانی روی خواهر، مادر، همسر و فرزند خود غیرت دارند. نگاه همه ما به دیگران باید به همین شکل باشد و بدانیم خودمان باید از فرهنگ و افراد جامعه خود حفاظت کنیم و حرمت‌ها را حفظ کنیم. ایران سرشار از استعداد است. بهترین فوتبالیست‌های خانم را داریم، داوران خوبی داریم و امیدوارم با رفتن مسیر درست شاهد اعتلای ارزش ورزش، نام کشور و مردم خودمان در سراسر جهان باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی