نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت السد، تیم قطری را از نظر فنی بهتر از پرسپولیس خواند.

به گزارش خبرورزشی، خالد سلمان در مورد بازی برگشت پرسپولیس و السد گفت: بدون توجه به بازی رفت معتقدم السد از نظر فنی بهتر از فصل گذشته است. السد توانمندی و شایستگی لازم برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد. در بازی رفت نیز ستاره‌های السد خوش‌شانس نبودند تا به این تیم در کسب پیروزی کمک کنند. به نظرم آن‌ها می‌توانند شرایط بازی برگشت مقابل پرسپولیس را تغییر دهند به ویژه اینکه بازیکنان السد از تجربه پیروزی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی برخوردار هستند.
وی ادامه داد: السد از نظر فنی به مراتب بهتر است هر چند تیم برانکو هم در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، الدحیل را حذف کرد. البته در بازی رفت هم السد را شکست داد. الدحیل قدرت سال گذشته خود را ندارد و در مصاف با پرسپولیس بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشت.
خالد سلمان در واکنش به این پرسش که از چه چیزی در بازی برگشت پرسپولیس و السد هراس دارد؟ گفت: من فقط از السد می‌ترسم. آن‌ها باید از همان دقیقه نخست تا دقیقه پایانی تلاش کنند. اگر این روند را حفظ کنند بازی سختی با وجود فشار‌های وارده و شکست بازی رفت نخواهند داشت.
پیشکسوت السد قطر خاطرنشان کرد: باید تجربه بازی الدحیل برابر پرسپولیس پیش چشمان بازیکنان السد باشد. بازی در ورزشگاه آزادی تهران با حضور ۷۰ هزار تماشاگر آسان نیست. باید از هر فرصت خلق شده روی دروازه پرسپولیس و کسب پیروزی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند. این بازی مانند بازی بوکس است و باید آنجا باشید که پیروز شوید. بازیکنان السد باید حادثه سال ۱۹۸۹ را به خاطر داشته باشند. در آن سال در نیمه اول بازی با الرشید عراق ۳ گل دریافت کردیم، اما در نیمه دوم من و محمد غانم ۲ گل زدیم. در بازی برگشت هم یک بر صفر پیروز شدیم و برای نخستین بار جام قهرمانی را به دست آوردیم. بنابراین جبران شکست چندان دشوار نیست و اگر تمرکز خود را حفظ کنند می‌توانند به فینال برسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی