حامد همایون: جای هیچ بازیکنی در پرسپولیس خالی نیست
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

خواننده محبوب موسیقی معتقد است پرسپولیس در دیدار مقابل السد، تدافعی و ابتدا برای گل نخوردن بازی می‌کند.

حامد همایون از آن دسته هنرمندانی است که بی‌سر و صدا و در آرامش فوتبال و بازی‌ها و تیم محبوبش را دنبال می‌کند. او بر خلاف سایر هنرمندان پرسپولیسی و استقلالی اصلاً اهل کری خواندن نیست و با کسی کل‌کل نمی‌کند. همایون که یکی از پرطرفدارترین خواننده‌ها بین نسل جوان به حساب می‌آید به شدت پرسپولیسی است و اخبار سرخپوشان را دنبال می‌کند. به همین بهانه قبل از دیدار فوق‌العاده حساس مقابل السد گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

از آنجایی که شما پرسپولیسی هستید شرایط این روزهای تیم محبوب‌تان را چطور می‌بینید؟
پرسپولیس شرایط سخت و حساسی را پشت سر می‌گذارد و با توجه به محرومیت این تیم از نقل و انتقالات به نظرم دشوارترین دوران تاریخ پرسپولیس در این مقطع است، ولی با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان نتایج بسیار خوبی کسب کرده و هواداران از این تیم خیلی راضی هستند.

پرسپولیس امشب در یک دیدار بسیار حساس به مصاف السد می‌رود.
پرسپولیس در بازی رفت بسیار خوب بازی کرد و نتیجه مناسبی گرفت، ولی السد هم نشان داده تیم قدرتمندی است و بازیکنان باکیفیتی دارد به همین خاطر به نظرم دیدار برگشت بسیار دشوار خواهد بود و پرسپولیس کار راحتی برای صعود به فینال نخواهد داشت.

هواداران در این دیدار می‌توانند برگ برنده پرسپولیس باشند؟
قطعاً حضور تماشاگران تأثیر منفی روی السد می‌گذارد. امیدوارم ورزشگاه کاملاً پر شود و پرسپولیس بتواند به فینال برود. به نظرم در این دیدار نتیجه اصلاً مهم نیست و تنها چیزی که اهمیت دارد صعود به مرحله بعد است.

بازی را چند چند پیش‌بینی می‌کنید؟
به نظرم پرسپولیس در این دیدار تدافعی بازی خواهد کرد و ابتدا برای گل نخوردن بازی می‌کند، به همین دلیل فکر می‌کنم بازی صفر – صفر مساوی می‌شود یا پرسپولیس با تک‌گل علیپور بازی را می‌برد.

قصد ندارید برای دیدن بازی پرسپولیس به ورزشگاه بروید؟
سال‌ها قبل وقتی که جوان‌تر بودم چند بار برای دیدن بازی‌های پرسپولیس به ورزشگاه رفتم، ولی در سال‌های اخیر فرصتی برای رفتن به استادیوم پیدا نکردم البته خیلی دوست دارم اگر شرایط مهیا شود و فرصت کنم برای دیدن فینال به آزادی بروم.

شرایط پرسپولیس را در لیگ برتر چطور می‌بینید؟
پرسپولیس نتایج خوبی گرفته و قطعاً با رسیدن مصدوم‌ها و بازیکنان جدید در نیم‌فصل دوم بهتر خواهد شد و فکر می‌کنم امسال هم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود و می‌تواند در این زمینه هت‌تریک کند.

چند ماه دیگر جام ملت‌های آسیا آغاز می‌شود، ایران می‌تواند به مقام قهرمانی برسد؟
بازیکنان خوبی در لیگ ایران حضور دارند همچنین لژیونرهای باکیفیتی در تیم ملی بازی می‌کنند. در مجموع تیم ملی پروپیمونی در اختیار داریم. فکر می‌کنم ایران بتواند به مراحل پایانی جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند. فقط به نظرم جای خالی سیدجلال در تیم ملی حس می‌شود، زیرا حسینی کامل‌ترین و بهترین مدافع حال حاضر فوتبال ما به حساب می‌آید.

به نظر شما جای چه کسی در این تیم پرسپولیس خالی است؟
واقعاً هیچ‌کس. پرسپولیس جوانان فوق‌العاده‌ای دارد و با همین بازیکنان نتایج بسیار خوبی گرفته است و جای هیچ بازیکنی در این تیم خالی نیست. آن‌هایی که قصد ماندن داشتند می‌ماندند و به تیم کمک می‌کردند نه اینکه در این شرایط دشوار پرسپولیس را تنها بگذارند.

بین دوستان هنرمندتان کسی هست که با او کل‌کل فوتبالی داشته باشید و برای هم کری بخوانید؟
راستش من اصلاً اهل کری خواندن نیستم و از این کار خوشم نمی‌آید و در بین دوستان هم تا به حال پیش نیامده در مورد فوتبال با کسی کل‌کل کرده باشم.

از بین فوتبالی‌ها معمولاً چه کسانی به کنسرت‌تان می‌آیند؟
دوستان فوتبالی خوبی دارم که خیلی از آن‌ها به کنسرتم آمدند؛ مثل افشین پیروانی، حامد کاویانپور، فرزاد مجیدی، حمید استیلی و احسان حاج‌صفی که تک‌تک‌شان از بزرگان فوتبال ما به حساب می‌آیند.

قبل از آغاز جام جهانی شایعه شده بود قرار است شما آهنگ مخصوص جام جهانی را برای تیم ملی بخوانید؛ چطور شد این اتفاق نیفتاد؟
بله یکسری صحبت‌های اولیه مطرح شد، خودم هم دوست داشتم سرود تیم ملی را بخوانم، ضمن اینکه مردم هم لطف داشتند و می‌خواستند من این کار را انجام دهم، ولی خب نوع کارها نیاز به شرایطی خاص و گفتگوهای مفصل دارد که در آن مقطع اتفاق نیفتاد، ولی امیدوارم در آینده فرصتی به دست بیاورم و برای تیم ملی کشورم آهنگ بخوانم.

سوال آخر اینکه پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود؟
کار دشواری است و همه تیم‌ها قدرتمند هستند، ولی مهم‌ترین عنصر پرسپولیس غیرت و یکدلی است که با استفاده از این‌ها هر کاری شدنی است و قهرمانی در آسیا هم دور از دسترس نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی