نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهترین مدافع راست تاریخ جام ملت‌ها درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس شخصیت بالایی در آسیا پیدا کرده است.

مهدوی‌کیا: فینال برای پرسپولیس رؤیا نیست
به گزارش خبرورزشی،  مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن بزرگ پرسپولیس که باثبات‌ترین لژیونر کشورمان محسوب می‌شود و همین چند روز پیش با کسب عنوان بهترین مدافع راست تاریخ جام ملت‌ها افتخاری دیگر را برای فوتبال کشورمان رقم زد، در خصوص بازی حساس تیم‌های پرسپولیس و السد با ما حرف می‌زند.
* آقامهدی امشب پرسپولیس یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصلش را پیش‌رو دارد و به قولی دل توی دل هواداران این تیم نیست!
السد تیم خوبی است و همه می‌دانند این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد و ژاوی و گابی و همچنین عفیف و بغداد بونجاح الجزایری بازیکنان شاخص تیم السد هستند، اما خط میانی و خط دفاع پرسپولیس به رهبری سیدجلال قدرت مهار این بازیکنان را دارند و می‌توانند با مهار بازیکنان خط میانی ارتباط هافبک‌های قدرتمند و مهاجمان این تیم را ببندند و با سرعت خودشان مقابل خط دفاع کند تیم قطری به خواسته خودشان برسند.
* برانکو با کمبود‌هایی مواجه است خصوصاً روی نیمکت، این نکته نگران‌کننده نیست؟
برانکو تیم یکدست و خیلی خوبی ساخته و مهم‌تر اینکه بازیکنان پرسپولیس بعد از کسب پیروزی‌های بزرگ در آسیا و رسیدن به این مرحله شخصیت بالایی پیدا کرده‌اند که حتماً می‌تواند پرسپولیس را امشب هم به موفقیت رسانده و رهنمون بازی فینال سازد.
* اما پرسپولیس با وجود کسب مقام سومی چند باره، به نوعی در قهرمانی طلسم شده؟
بازی در سطوح بالای آسیا و قهرمانی سخت است، اما پرسپولیس یکدست و خوب برانکو با تجربه بالای بین‌المللی خوب مربی کروات حتماً می‌تواند به فینال برسد و رسیدن به فینال برای تیم فعلی پرسپولیس یک رؤیا محسوب نمی‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی