نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خانم گل اسبق فوتسال بانوان ایران درباره حضور بانوان در ورزشگاه گفت: با این فضای فرهنگی موجود در اجتماع نمی‌توان یک دفعه بعد از ۴ دهه در‌های ورزشگاه را باز کرد.

به گزارش خبرورزشی، ناصر حجازی با حدود ۲۶۰ هزار رأی و اختصاص ۶۴ درصد از آرا در صدر نظرسنجی بهترین دروازه‌بان تاریخ جام ملت‌های آسیا قرار دارد. به همین بهانه با آتوسا حجازی خانم گل اسبق فوتسال بانوان ایران که چهره‌ای کاملاً فوتبالی به شمار می‌رود گفت‌وگوی کوتاهی انجام دادیم.
*شما در نظرسنجی AFC به ناصر حجازی رأی داده‌اید؟
بله، همان روز اول.
* سعی کرده‌اید برای پدر رأی جمع کنید؟
فرض بگیریم من ۵۰ دوست داشته باشم این تعداد هم محبت کرده و خودشان رأی داده باشند، اما در طرح نظرسنجی چند صد هزار نفری این‌گونه نمی‌توان رأی آورد. ضمن اینکه الان وقت فکر یا صحبت کردن درباره این موضوع نیست.
*پدرتان با اختلاف در صدر است.
باید بعد از اتمام نظرسنجی AFC در این‌باره حرف زد، اما همین که فعلاً پیشتاز است برایم جای خوشحالی دارد، چون ناصر حجازی آخرین بار حدود ۴۵ سال قبل به عنوان دروازه‌بان ایران با تیم ملی قهرمان جام ملت‌های آسیا شد البته تعداد قهرمانی‌اش با تیم ملی بیشتر بوده. صعود به المپیک مونترال و جام جهانی آرژانتین را داشته، ولی این افتخارات را افرادی در ذهن دارند که یا در قید حیات نیستند یا اکثراً علاقه‌ای به کار با اینترنت و شرکت در نظرسنجی اینترنتی ندارند. اینکه یک فرد میان قشری که بازی‌هایش را ندیده‌اند محبوبیت داشته باشد باارزش‌تر از تعداد جام‌هایی است که گرفت. حتی اگر پدر نفر اول نشود به دلیل این همه رأیی که آورده برایم خوشحال‌کننده خواهد بود.
*در بازی دوستانه ایران و بولیوی شاهد حضور بانوان در ورزشگاه بودیم، از نظر شما اتفاق خوبی بود؟
به نظرم یک کار فرمالیته بود! اما با این فضای فرهنگی موجود در اجتماع نمی‌توان یک دفعه بعد از ۴ دهه در‌های ورزشگاه را باز کرد و گفت حالا همه بفرمایند تماشای فوتبال. برای هر کاری یک بسترسازی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و به نوعی مهندسی استاندارد نیاز است.
*شما دوست ندارید به ورزشگاه بروید؟
الان دیگر نه! زمانی که برادر و همسرم فوتبال بازی می‌کردند تماشای بازی ممنوع بود، زمانی که پدرم مربیگری می‌کرد ورود ممنوع بود. حالا بروم بازی چه کسی را ببینم؟ هرکس دیدگاه خودش را دارد. از نظر من تمام حق و حقوق مرد و زن باید مساوی باشد اینکه بانوان به ورزشگاه نروند از نگاه من جالب نیست، ولی خود من در این شرایط و در این سال‌ها اشتیاقی برای حضور در ورزشگاه ندارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی