۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سنگربان تیم ملی هندبال گفت: با میل شخصی خودم برابر تیم صهیونیستی قرار نگرفتم چرا که می‌خواستم از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنم.

به گزارش خبرورزشی، محسن باباصفری لژیونر ایرانی استوابخارست روز سه‌شنبه در مراسم استقبالش در اصفهان، درباره عدم حضورش در دیدار برابر تیمی از رژیم صهیونیستی در کاپ اروپا اظهار کرد: خیلی خوشحالم که توانستم از مردم فلسطین حمایت کنم و مردم فلسطین در شبکه‌های اجتماعی به من ابراز لطف کردند که این من را خوشحال می‌کند.
وی ادامه داد: تا به حال حمایت‌های خوبی از مردم ایران و مسئولان از من شده است. در اوایل بازی نکردنم مقابل یک تیم صهیونیستی باعث شد پیامد‌های منفی زیادی داشته باشد و جریمه‌های متفاوتی بشوم.
باباصفری خاطرنشان کرد: بعد از آن بازی نکردن با تیم صیهونیستی با مربیانم و مدیرعامل باشگاه جلسه داشتیم و پس از چندین جلسه توانستم آن‌ها را با ارزش‌های کشورم آشنا کنم که خوشبختانه مسئولان باشگاه توضیحاتم را پذیرفتند.
کاپیتان تیم ملی هندبال در پاسخ به این سؤال که آیا عملکرد خوبت در تیم باعث نشده که سران باشگاه با این مساله کنار بیایند، گفت: بله همین گونه است و آن‌ها روی من و یک بازیکن دیگر تیم حساب ویژه‌ای باز کردند و با توجه به بازی‌های که در چهار جام دیگر داریم به من نیاز دارند تا برایشان بازی کنم.
وی در رابطه با ورود سیاست در ورزش، گفت: در رابطه با این مساله با میل شخصی خودم این کار را انجام دادم چراکه می‌خواستم از سیاست‌های کشورم محافظت کنم. اگر در آینده بازهم با یک تیم صهیونیستی بازی داشته باشم از بازی کردن خودداری می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی