نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مانوئل فریرا، سرمربی تیم فوتبال السد مدعی شد، تیمش در هر دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس، بازی بهتری انجام داده است.

فریرا: بیرانوند در کلاس جهانی‌است
به گزارش خبرورزشی، مانوئل فریرا، سرمربی تیم فوتبال السد پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پرسپولیس (اینجا ببینید) و ناکامی از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: همان‌طور که می‌دانید دو بازی بود، یک بازی در قطر و یک بازی در تهران که ما در هر دو بازی بهتر از پرسپولیس بودیم، اما در بازی رفت در قطر با یک پنالتی احمقانه باختیم.
امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود
وی ادامه داد: ما امروز بهتر از پرسپولیس بودیم، اما آن‌ها طوری بازی کردند که باید بازی می‌کردند. ما احتیاج به برد داشتیم و تیمی که احتیاج به برد داشته باشد، امروز مانند السد بازی می‌کرد. ما ۹۰ دقیقه جنگیدیم و به نظرم بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان پرسپولیس بود. من از کیفیت بازیکنان خوشحالم و به آن‌ها تبریک می‌گویم و برای پرسپولیس هم در بازی فینال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم آن‌ها قهرمان شوند.
بدشانسی ما این بود که در خانه‌مان باختیم
سرمربی تیم فوتبال السد در پاسخ به این سؤال که آن‌ها با هر دو نماینده ایران (پرسپولیس و استقلال) بازی کرده‌اند و کدام تیم کیفیت بهتری داشت، گفت: نمی‌خواهم درباره مسائل داخلی نظر بدهم. به خصوص اینکه استقلال و پرسپولیس هر دو سابقه دارند. بازهم می‌گویم بازی ما در اینجا بسیار سخت بود، چرا که اتمسفر سختی در ورزشگاه وجود داشت. ما جنگیدیم، مساوی کردیم، اما مساوی برای ما کافی نبود. بدشانسی ما این بود که در خانه‌مان باختیم و شما فرق این دو نتیجه را می‌دانید و ما در این بازی احتیاج به دو گل داشتیم، اما نزدیم و برای این باخت متأسفم.
پرسپولیس شانس زیادی در فینال خواهد داشت
فریرا در واکنش به طرح این موضوع که شما هزینه زیادی کردید و ژاوی و گابی را گرفتید، اما آیا بهتر نبود به جای ژاوی تماشاگر‌ها را به ورزشگاه‌ها می‌آوردید، تصریح کرد: ما دو کشور متفاوت هستیم. نوع فرهنگ اینجا با قطر متفاوت است. هر بازیکنی دوست دارد در چنین ورزشگاهی بازی کند. این اتمسفر انگیزه خوبی به بازیکنان می‌دهد. اگر بازی‌های دیگر را هم دیده باشید، واقعاً فرق دو کشور را می‌بینید. قطر کشور کوچکی است، بازیکنان کمی دارد و شرایط ما کاملاً فرق دارد. من خیلی متأسفم که نتوانستیم به فینال برسیم، اما فکر می‌کنم پرسپولیس شانس زیادی در فینال خواهد داشت.
نمی‌توانستیم ۱۰ بازیکن را مقابل گل پرسپولیس بگذاریم
سرمربی تیم فوتبال السد در واکنش به این سؤال که در بازی امشب مهاجمان شما خوب نبودند یا دروازه‌بان پرسپولیس خیلی خوب بود، گفت: ما نمی‌توانستیم ۱۰ بازیکن را مقابل گل پرسپولیس بگذاریم. پرسپولیس یک دروازه‌بان خیلی خوب داشت. او واقعاً در سطح جهانی است. در دو بازی نمی‌توان گفت: دروازه‌بان تأثیر نداشت. به اعتقاد من در هر دو بازی دروازه‌بان پرسپولیس تأثیر داشت. مهاجمان ما هم نتوانستند مقابل او کاری کنند. واقعاً کار دروازه‌بان این است که دروازه را نجات بدهد که گلر پرسپولیس این کار را به خوبی انجام داد. مهاجمان ما هم باید کار را تمام می‌کردند که نتوانستند و به نظرم باید بیشتر کار کنند.
خوشحالم که تماشاگران امشب لذت بردند و شاد شدند
فریرا خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که تماشاگران امشب لذت بردند و شاد شدند. بسیار زیباست که تماشاگران بتوانند به بازیکنان این‌گونه روحیه بدهند و بازیکنان این‌گونه روحیه بگیرند. من برای پرسپولیس در بازی فینال آرزوی موفقیت می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی