۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان پارالمپیک ۲۰۱۶ از طلاقش پس از مشکلات خروج از کشور با مجوز شوهر و ماجرای نرسیدن به مسابقات جاکارتا سخن گفت.

نعمتی از حذف عجیبش در جاکارتا پرده برداشت
به گزارش خبرورزشی، گفتگو با تنها زن طلایی المپیک و پارالمپیک در تاریخ ایران، با حواشی جا ماندن او از مسابقه جاکارتا آغاز شد و نعمتی در این باره توضیح داد: ساعت ۱۱ و نیم ظهر و، چون هوا گرم بود از من خواستند در اردوگاه بمانم. تصور می‌کردیم مسابقه من ۲ ساعت دیگر است. وقتی فهمیدیم چه اشتباهی شده همه سعی و تلاشمان را کردیم که بتوانم وارد مسابقه شوم، اما داوران اجازه ندادند.
هیجان زدگی مانع از چک کردن دقیق برنامه‌ها شد!
وی درباره حواشی مختلف این ماجرا افزود: حاشیه‌ها خیلی چیز‌ها می‌گوید. من خودم مسئولیت را به گردن گرفتم، چون دوست نداشتم تیم وارد حاشیه شود. پسران تیم ما سری قبل قهرمان شده بودند و ما می‌خواستیم این بار دخترانمان قهرمان شوند. مربی ام زحمات زیادی برای من کشید، اما در برنامه ریزی اشتباه کرد. همه به خاطر دو بردی که من داشتم و برای اولین بار اتفاق می‌افتاد هیجان زده و خوشحال بودند و این باعث شد نتوانند درست برنامه را چک کنند.
مربی ام می‌گفت: مرا به کره بفرستید
این بانوی قهرمان درباره باورنکردنی بودن این رخداد اظهار کرد: هر اتفاقی که در تاریخ نیفتاده برای زهرا نعمتی می‌افتد. در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد نمی‌دانم! خودم نتوانستم این قضیه را باور کنم. مربی من گفتند مقصر صد در صد هستند و از فدراسیون خواستند همان لحظه او را به کره بفرستند و می‌گفت: دیگر نمی‌توانم به ایران بیایم. می‌گفت: نمی‌دانستم اگر این اتفاق در کره می‌افتاد با من چه می‌کردند.
این اشتباه عجیب و نادر از مربی ام بعید بود
نعمتی با بیان اینکه این اتفاق ناراحت کننده، اما حواشی ناراحت کننده‌تر بود، آرزو کرد:‌ای کاش من خودم هم زمان را چک کرده بودم. من زمان مسابقه موبایل را از خودم دور می‌کنم و نتوانستم برنامه‌ها را چک کنم. من از آن دست ورزشکارانی هستم که قبل از مسابقه هم کمتر سمت موبایل می‌روم. من و سرپرستم هم باید تایم را چک می‌کردیم، اما اشتباه صد در صد از مربی بود. در حالی که او همیشه وسواس داشت و مرا نیم ساعت قبل از هر مسابقه آماده می‌کرد و این اشتباه عجیب و نادر از او بعید بود.
نعمتی از حذف عجیبش در جاکارتا پرده برداشت
فکر کردن به حواشی هم ناراحتم می‌کند
وی در پاسخ به این سوال ضیاء که آیا ممکن است او از رقبا پول گرفته باشد، گفت: دلم نمی‌خواهد به این چیز‌ها فکر کنم، چون بیشتر ناراحتم میکند. احتمالش را هم نمی‌توانم بدهم. عضو تیم‌ملی تیراندازی با کمان درباره برنامه‌های فعلی اش بیان کرد: از لحاظ روحی خسته ام شاید به جزیره کیش برگردم و با مسئولان فدراسیون صحبت کنم و با آمادگی بیشتری برای المپیک و پارالمپیک آماده شوم.
نعمتی در پاسخ به این سوال ضیاء که آیا او هم گلایه‌هایی از مسئولان دارد یا وضعیت ورزشکاران سلبریتی مثل او فرق می‌کند، تصریح کرد: هر اتفاقی بیفتد اینکه به خصوص در بخش جوایز ورزشکاران المپیک و پارالمپیک مساوی هستند بماند، اما درباره مسائل دیگر هم همه مساوی هستند.
تا آمدیم از مزایا استفاده کنیم قوانین عوض شدند
وی در این باره که آیا از برخی مزایا مثل وارد کردن لامبورگینی و... استفاده کرده یا خیر، گفت: یک سری از قهرمان‌های المپیک استفاده کردند، اما برخی ورزشکاران دیگر مثل من یا آقای حدادی نتوانستیم و تا آمدیم از یک سری مزایا استفاده کنیم قوانین عوض شد.‌ای کاش اگر قانونی بود همگانی بود.
این قهرمان ورزشی درباره درآمدش توضیح داد: یک حقوق از صندوق حمایت از قهرمانان پارالمپیک می‌گیرم که کمتر از نصف قهرمانان المپیک و ماهی ۹۰۰ هزار و خرده‌ای است. حقوق فدراسیون جانبازان و معلولین برای قهرمانان ۴ میلیون تومان است و این فقط برای زمان اردو است.
نعمتی از حذف عجیبش در جاکارتا پرده برداشت
دغدغه وضعیتم پس از دوران قهرمانی را دارم
نعمتی درباره اینکه از قانون استخدام قهرمانان استفاده کرده یا خیر، گفت: بله. من استفاده کردم و دستمزد دیگری هم دارم. البته قرارداد یک ساله دارم و اصلا استخدام نمی‌شوم. اما همیشه این دغدغه را دارم که بعد از عمر قهرمانی وضعیتم چه می‌شود.
وی افزود: قطعا دوست دارم ادامه کارم را در زمینه مربی گری کار کنم گرچه می‌دانم خیلی سخت است. دوست دارم آکادمی تاسیس کنم که معلولان را دعوت به همکاری کنم.
تنها زندگی می‌کنم
این ورزشکار درباره ممنوع الخروج شدن توسط همسر سابقش بیان کرد: ممنوع الخروجی در کشور ما برای هر خانمی ممکن است. زندگی مشترک ما تمام شده است و من تنها زندگی می‌کنم. ممنوع الخروجی ما دلایل بیشتری داشت. بیش از این دلم نمی‌خواهد وارد مسائل خصوصی ام بشوم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی