نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: حالا كه گرشاسبی مشمول قانون جدید شده، باید به جای دامن زدن به حفظ این مدیر، به فكر آینده باشگاه باشیم.

به گزارش خبرورزشی، شرایط كنونی و قانون جدید كه از سوی شورای نگهبان نیز تأیید شد، جدایی حمیدرضا گرشاسبی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را تأیید می‌كند. در همین راستا با عباس انصاری‌فرد مدیرعامل پیشین پرسپولیس به صحبت پرداختیم. او در مورد این قانون جدید از مسئولان وزارت ورزش درخواست كرد از جمع مدیران جوان، یك نفر را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس معرفی كنند.

 انصاری‌فرد گفت: «دوران مدیریت حمیدرضا گرشاسبی بهتر از علی‌اكبر طاهری بود زیرا باشگاه آرامش داشت و همه چیز تحت كنترل به نظر می‌رسید. تمدید قرارداد با برانكو ایوانكوویچ و همچنین حفظ اسكلت اصلی بازیكنان، درآمدزایی از انتقال مهدی طارمی، جذب بودجه از دولت، لابی برای حل مشكل مالی با باشگاه ریزاسپور و موارد دیگر، از جمله كارهای مثبت گرشاسبی بود. البته او در مسائل دیگری از جمله درآمدزایی خارج از دولت و حل مشكلات مالی یا كاهش بدهی باشگاه نیز عملكرد منفی داشت كه باید در زمان خودش، بررسی شود.»

او افزود: «حالا كه گرشاسبی مشمول قانون جدید شده، باید به جای دامن زدن به حفظ این مدیر، به فكر آینده باشگاه باشیم. گرشاسبی اگر امسال از پرسپولیس جدا نمی‌شد، سال آینده این اتفاق رخ می‌داد‌‌‌؛ از این رو، بهتر است به جای آنكه نظرات احساسی بدهیم، مسئولان ذی‌ربط به دنبال یك جانشین مناسب باشند. نظر من این است كه مدیرعامل بعدی باشگاه از بین جوانان پویا، بانفوذ، تحصیلكرده و درآمدزا انتخاب شود تا برای سال‌ها، مدیریت باشگاه را در اختیار بگیرد و موفقیت تیم را تضمین كند.»

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس ادامه داد: «در زمان مدیریت ما، همه چیز بر مدار حاشیه می‌چرخید اما حالا اوضاع بهتر شده كه دلیل آن، کسب نتایج درخشان توسط برانكو است. همین نتایج، مدیریت باشگاه را نیز رو به جلو می‌برد. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد، در نهایت به سود باشگاه پرسپولیس باشد اما نباید فراموش كنیم سهام این باشگاه هنوز در دست قدیمی‌‌هاست و وزارتخانه باید به زودی به دنبال بازگرداندن سهام به صاحبان اصلی‌‌اش كه بنده و شركایم هستیم، برود. این باشگاه حق سهامداران و پیشكسوتان است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی