۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال اتهامات طرح‌شده در فضای مجازی از سوی یک روزنامه‌نگار را در محیطی مشابه پاسخ گفت و بر پی‌گیری قضایی تاکید کرد.

عکس| واکنش تاج به اتهام‌زنی یاشار سلطانی درباره زمین ۹۵میلیاردی همسرش

به گزارش خبرورزشی، پنج‌شنبه شب گذشته یاشار سلطانی با اتکا به اتهام جنجالی اخیر علیه رئیس فدراسیون فوتبال، مبنی بر تغییر درصد جانبازی برای مستثنی شدن از قانون منع به‌کارگیری بازنسشتگان جهت ابقا در مسئولیت فعلی، اتهام تازه‌ای را به مهدی تاج و خانواده او نسبت داد. این روزنامه‌نگار مدعی است سال ۱۳۹۴ در فروش زمینی به مجاورت متروی مصلی در خیابان شهیدبهشتی تهران، که به سهم برابر در مالکیت همسر و فرزند مهدی تاج رئیس وقت سازمان لیگ ایران بوده، سوءاستفاده‌ای شده است. سردبیر سایت مسدودشده معماری‌نیوز که توییتش را به عکسی از یک قرارداد مستند کرده، نوشت:

دلیل ⁧ #چسبندگی ⁩ و ⁧ #درصدسازی ⁩ برخی مدیران ⁧ #بازنشسته ⁩ را با کمی جستجو می‌توان فهمید.
‏جناب ⁧ #تاج قبل از ترک ریاست فدراسیون ⁧ #شفاف_سازی کند چگونه زمین ۹۲۰ متری جنب مترو مصلی که بنام پسر و همسرش است را ۹۵میلیارد به ⁧ #شرکت_جهان فروخت؟
‏آيا قيمت زمين هم مانند ⁧ #درصدجانبازی ⁩ دستكاری و اضافه شده؟

عکس| واکنش تاج به اتهام‌زنی یاشار سلطانی درباره زمین ۹۵میلیاردی همسرش

جهت مشاهده عکسی که با این توییت همراه شده، اینجا کلیک کنید.

مهدی تاج اما توییت یاشار سلطانی را در اینستاگرام پاسخ گفت. او که توضیح خود را در پاسخ به پستی از یک وکیل ارسال می‌کرد، نوشت:

دو بحث کلیدی در این باره مطرح است.
۱- موضوع تغییر درصد جانبازی مبحث کهنه‌ای است که بارها از سوی مدیران محترم مرتبط تکذیب شده. برای مثال جناب آقای طائبی مدیرکل محترم کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگوی مورخ ۲۵ شهریور که در خبرگزاری‌های مختلف منعکس شد، رسما این موضوع را رد کرده و تصریح کردند که اینجانب از سال ۸۵ هیچ مراجعه‌ای به بنیاد نداشته‌ام. (این مصاحبه هم‌اکنون در آرشیو خبرگزاری‌ها موجود است.) لذا نتیجه‌گیری بر اساس یک ریشه غلط اساس ادعای مطروحه را زیر سوال می‌برد. فارغ از این، روشن است بحث فعالیت مدیران بازنشسته فدراسیون فوتبال هیچ ارتباطی به موضوع جانبازی ندارد.
۲- درباره موضوع دوم هم از آنجا که ادعای مطروحه در اشکال دیگری به طرح رسیده و در ذهن افراد سوءاستفاده را تلقی می‌کند، مراتب پیگیری قضایی خواهد شد و حتما نتایج آن به اطلاع همگان خواهد رسید.

عکس| واکنش تاج به اتهام‌زنی یاشار سلطانی درباره زمین ۹۵میلیاردی همسرش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی