۰
یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس جدید باشگاه اینترمیلان در مصاحبه‌ای جنجالی مدعی شد که به انتقال مسی به نراتزوری فکر می‌کند.

به گزارش   خبرورزشی ، رئیس جدید و ۲۶ ساله باشگاه اینتر میلان ایتالیا در مصاحبه‌ای مدعی شد که ممکن است روزی لیونل مسی را به این باشگاه بیاورد.
لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا که از رده‌های پایه در این باشگاه حضور داشته، سال گذشته قراردادش را تا سال ۲۰۲۱ با آبی اناری‌ها تمدید کرد؛ مسی از جمله بازیکنانی است که در مقاطعی نامش در اطرف باشگاه اینتر شنیده می‌شد اگرچه خرید فوق ستاره گران قیمتی، چون مسی برای هیچ باشگاهی آسان نیست؛ بند آزادسازی قرارداد مسی ۷۰۰ میلیون یورو است و حتی بارسلونا قصد دارد یک بار دیگر قرارداد ستاره‌اش را تمدید کند.
طبق ادعای موندو دپورتیوو، استیون ژانگ که دیروز در مراسمی به عنوان رئیس جدید این باشگاه معرفی شد، در پاسخ به این سوال که آیا قول می‌دهد مسی را به باشگاه اینتر انتقال دهد؟!، گفت: نمی‌توانم قولی برای نام‌های مشخص بدهم، اما اگر فرصتی پیش رویمان قرار گیرد آن را از دست نخواهیم داد؛ علاقه‌ای به صحبت درباره رویا‌ها ندارم چرا که رویا به حقیقت تبدیل نمی‌شود؛ همانطور که گفتم اگر شرایطی در بازار پیش بیایید که بتوانیم تینم را تقویت کنیم از آن استفاده خواهیم کرد.
مدیر جوان اینتر درپی انجام انتقال قرن!
ژانگ در ادامه اظهار داشت: با من و گروهی که در کنار من است هر اتفاقی ممکن خواهد بود پس باید تا آنجایی که امکانش هست برای انجام بهتر کار‌ها فکر کنیم.
گرچه خرید بازیکنی، چون مسی به لحاظ مالی برای هیچ باشگاهی آسان نخواهد بود. بند آزادسازی کنونی قرارداد مسی ۷۰۰ میلیون یورو است و حتی بارسلونا قصد دارد یک بار دیگر قرارداد فوق ستاره‌اش را تمدید کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی