نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تعدادی از کاربران فضای مجازی بار دیگر اقدام به سواستفاده از یک اتفاق شیرین کرده اند تا شاید از فرصت به وجود آمده، درآمدزایی کنند.

به گزارش خبرورزشی، به محض اینکه در کشورمان، یک چهره ناشناس با یک اتفاق به چهره‌ای سرشناس تبدیل می‌شود، تعداد زیادی از کاربران در فضای مجازی به نامش صفحات غیرواقعی می‌سازند تا با این کار، به دنبال سواستفاده از شرایط باشند.
در آخرین مثال از این اتفاق، کودکی ۱۰ ساله به نام امیرمحمد علامه از دهدشت کهگیلویه و بویراحمد ویدئویی از خود منتشر کرد که در آن، با یک توپ پلاستیکی، ضربه دقیقی به توپ می‌زند و توپ این بازیکن از یک پنجره کوچک تعبیه شده روی دیوار، عبور می‌کند (اینجا ببینید) . از آنجا که هنگام ضبط ویدیو، پیراهن دیبالا ستاره یوونتوس را به تن داشت و پس از عبور دادن توپ از پنجره روی دیوار، شبیه به این بازیکن به شادی گل پرداخت، دیبالای آرژانتینی که ویدیو را دیده بود، از طریق اینستاگرامش از مخاطبان خود درخواست کرد این کودک را پیدا کرده و به او معرفی کنند (اینجا بخوانید) .
در همین راستا و در مدت زمان بسیار کم، تعداد زیادی صفحه به نام امیرمحمد علامه در اینستاگرام به وجود آمد که مشخصا هیچ هدفی جز سواستفاده از نام این پسر بچه خوش آتیه نداشت. این یکی از بداخلاقی‌های محض است که متاسفانه در بین ایرانی‌ها در فضای مجازی مدت هاست باب شده و هدفی جز سوبهره از شرایط ندارد.

ببینید:  پسر ایرانی که دیبالا دنبالش می‌گشت پیدا شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی