نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فلسفه اینترنتی شدن فروش بلیت راحت‌تر شدن کار و البته جلوگیری از دلال‌بازی است، اما متأسفانه هم کار سخت‌تر شده و هم دلالان راحت‌تر از قبل جولان می‌دهند.

خبرورزشی/آرش محمدی؛ هرچه به سمت تکنولوژی می‌رویم به‌جای این‌که راحت‌تر زندگی کنیم شرایط سخت‌تر و استرس‌ها بیشتر می‌شود. نمونه‌اش همین ماجرا‌های ثبت‌نام اینترنتی که باید ماشین ۵۰ میلیونی را ۱۰۰ میلیون و بلیت ۵۰ هزار تومانی یک مسابقه فوتبال را چند برابر بخریم.
دیروز ابتدا اعلام شد بلیت‌فروشی از ساعت ۱۲ و سپس از ساعت ۱۵ آغاز می‌شود. بعد از چند ساعت خبر رسید بلیت‌فروشی به روز جمعه موکول می‌شود و حدود ساعت ۱۶ گفتند ثبت‌نام برای خرید بلیت‌ها در حال انجام است!
واقعاً چرا یک کار ساده در کشور ما این‌قدر سخت می‌شود؟ یک زمان مردم می‌رفتند استادیوم و بلیت می‌خریدند که البته مشکلاتی داشت، ولی نهایتاً ۲، ۳ ساعت سردرگم بودند، نه چند روز. تازه آن زمان می‌شد بلیت را به قیمت واقعی خرید. فلسفه اینترنتی شدن فروش بلیت و ماشین و... راحت‌تر شدن کار و البته جلوگیری از دلال‌بازی است، اما متأسفانه هم کار سخت‌تر شده و هم دلالان راحت‌تر از قبل جولان می‌دهند و کسی هم به فکر حل مشکلات و برطرف کردن موانع نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی