نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد نسبت به لغو دیدار تیمش مقابل پدیده معترض شد و آن را به ضرر شاگردان خود دانست.

به گزارش خبرورزشی، ساکت الهامی درباره لغو دیدار استقلال و پدیده، اظهار داشت: ما برای این بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم. به ما هم گفته بودند بازی انجام می‎شود، اما در تمرین امروزمان شنیدیم که بازی را لغو کرده‎اند. ما خودمان هم نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده که تصمیم به لغو بازی گرفتند.
وی افزود: باشگاه پدیده بلیت پرواز اعضای تیم به تهران را هم رزرو کرده و حتی هتل محل اقامت بچه‎ها هم مشخص شده بود. حالا نمی‎دانم با این شرایط باید چه‌کار کنیم و یا چه کسی باید پاسخگوی این اتفاقات باشد. ما تحت هیچ شرایطی راضی به لغو دیدارمان مقابل استقلال نبودیم.
مربی تیم فوتبال پدیده مشهد خاطرنشان کرد: شرایط تیم ما خیلی خوب بود و بازیکنان کاملاً در شرایط آماده بازی قرار گرفته بودند. هیچ بازیکن مصدوم و محرومی هم نداشتیم و لغو بازی کاملاً به ضرر پدیده شد.
الهامی در پایان خاطرنشان کرد: تمام سعی‌مان این است که روند خوب پدیده ادامه پیدا کند و به اینکه نهایتاً جایگاه‌مان در جدول کجا باشد، فکر نمی‎کنیم. مهم این است که بچه‎های ما رشد کرده‎اند و هر روز بهتر از دیروز هستند. هدف تیم ما این نبود که قهرمان لیگ شویم، ولی هدف این بود که روز به روز تیم بهتر بازی کند و نتیجه بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی