نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی نفت مسجدسلیمان به خبرورزشی گفت: فراهانی انتظار داشت برای کلین‌شیت‌ها و... به او پول پرداخت شود.

مرزبان: به دروازه‌بان‌مان گفتم همین الان برو
به گزارش خبرورزشی، علیرضا مرزبان، سرمربی نفت مسجدسلیمان از دلایل برخورد با دروازه‌بان تیم‌شان که منجر به کناره‌گیری این بازیکن شد، با خبرورزشی صحبت می‌کند.
*به لحاظ بازیکن در چه شرایطی قرار دارید؟
مجتبی بیژن را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم و محمود قائدرحمتی و جانفزا را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت، اما با این وجود خیلی امیدواریم.
* تا پایان نیم‌فصل اول چه هدفی را دنبال می‌کنید؟
از روزی که به مسجدسلیمان آمدم درصدد ارتقای شخصیت تیم بودم و این مهم بعد از چند بازی و برد مقابل استقلال خوزستان برای ما به دست آمد. در حال حاضر هم برای ما نزدیک شدن و رسیدن به مرز ۱۵ امتیاز تا پایان نیم‌فصل اول بسیار مهم است.
*موضوع کناره‌گیری دروازه‌بان‌تان میلاد فراهانی از تیم و اختلاف مالی‌اش با شما چه بود؟
میلاد فراهانی در ابتدای فصل ۲۴۰ میلیون از رقم قراردادش دریافت کرده بود (۳۷ درصد) و جالب اینکه باز هم خواهان دریافت درصدی دیگر از رقم قراردادش بود تا آن را به ۵۰ درصد برساند این در حالی بود که بعضی از بازیکنان ما نظیر اسماعیل شریفات هیچ پولی از باشگاه نگرفته بودند به همین دلیل در تصمیمی که در جلسه با اعضای هیئت مدیره داشتیم به این نتیجه رسیدیم که رقم دریافتی همه بازیکنان را به مرز ۲۰ درصد برسانیم که خدا را شکر به این مهم رسیدیم.
*اما ظاهراً میلاد فرهانی طبق قراردادش خواهان دریافت پول بود!
فراهانی انتظار داشت برای کلین‌شیت‌ها و... به او پول پرداخته شود، اما ۲۴۰ میلیون تومان گرفته بود و وقتی گفت: قادر به کار کردن با این شرایط نیست و بعد از بازی با استقلال خوزستان از تیم ما خواهد رفت، به او گفتم که همین الان از تیم برو! قرارداد این دروازه‌بان قبل از حضور من در مسجدسلیمان با رقم ۶۵۰ میلیون تومان بسته شده بود که ۳۷ درصدش را هم همان ابتدای حضور خود دریافت کرده بود. ما با حضور دروازه‌بان دیگرمان هم بیشتر از میلاد امتیاز گرفتیم و جدا از فرعباسی گلر خوب دیگری هم داریم. من فکر می‌کنم انصاف را در تیم‌مان رعایت کردم این در حالی است که میلاد فراهانی طبق قراردادش خواهان خانه در اهواز و درصد بیشتری بود که این امر شدنی نبود به همین دلیل توافقی از تیم ما جدا شد و رضایتنامه‌اش را دریافت کرد.
*در ارتباط با تفکرات سرجیو و بازی بعدی‌تان در خانه مقابل صنعت نفت چه صحبتی دارید؟
سرجیو مربی‌ای است که تیمش فوتبال خوبی را بازی می‌کند. تیمی که البته کمتر پیروز شده و بیشتر بازی‌هایش را باخته یا مساوی کرده است. آن‌ها مهره‌های خوبی دارند، اما در طرف دیگر تیم ما قرار دارد که با یکدلی و رفاقت به دنبال کسب پیروزی دوم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی