نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد بنا از مصاحبه علی اشکانی با یکی از خبرگزاری‌ها، گلایه‌ کرد.

خبرورزشی/مهدی شیروانی: محمد بنا موفق‌ترین سرمربی تیم‌های ملی کشتی کشورمان در بازی‌های المپیک از مصاحبه علی اشکانی، سرمربی مستعفی تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست گلایه کرد. بنا با انتشار مطلبی در پست اینستاگرام خود به‌صورت سربسته و بدون هیچ توضیحی پیرامون مصاحبه علی اشکانی با یکی از خبرگزاری‌ها، گلایه‌های خود را مطرح کرده و نوشت:
«با رفتارمان نگذاریم خیلی از ارزش‌ها مثل نجابت از بین بروند. اگر یک نفر به‌خاطر آرامش مردمش، خودش، خانواده‌اش و ورزش مملکتش مقابل همه بی‌عدالتی‌ها و یاوه‌گویی‌ها سکوت می‌کند و دم نمی‌زند، نگذاریم به پای این‌که حرفی برای گفتن ندارد. اتفاقاً این آدم‌ها تا قیامت می‌توانند از بی‌مهری‌ها، نامردی‌ها، قدرنشناسی‌ها و... روایت کنند، اما لب باز نمی‌کنند، چون «حرف‌بازی» در مرام‌شان نیست!
چون همیشه خودشان را با عمل‌شان ثابت کرده‌اند نه با ۴ تا مصاحبه و حرف‌های بی‌پایه که دیگر حتی برای عوام و مردم عادی هم جذابیت ندارد، چه رسد به اهل فن و کسانی که قوه تشخیص‌شان گروی مال و منصب و شهرت نشده و نمی‌شود!
حرمت نگه داریم؛ کشتی را اول به مرام، معرفت و مشتی‌گیری می‌شناسند. ما همه در قبال جوان‌هایی که تربیت می‌کنیم، حرف‌ها و تفکراتی که به‌ذهن آن‌ها تزریق می‌کنیم، مسئول هستیم! خوب است که نگذاریم جوانمردی بماند در دوره آقاتختی و پوریای ولی‌ها و...
حرمت نگه داریم؛ شاید ۴ روز دیگر باز چشم‌مان به چشم هم افتاد! لااقل یک پلی برای برگشتن بگذاریم.
این جمله آخر حرف دل من است برای مردمم که خدای احد و واحد شاهده تا حالا هر کاری تو کشتی کردم فقط برای حفظ عزت کشور و خوشحالی مردمم بوده است. من ادعایی ندارم، تا بودیم و خدمت کردیم، گفتند ما کاشتیم و بنا برداشت! حالا هم که نیستیم، باز هم حرف و حدیث‌ها هستند. مَخلَصِ کلام؛ هر چه بوده از دیگران بوده و ان‌شاءا... بهتر از آن هم در آینده باز هم با همان‌ها خواهد بود. من فقط برای سربلندی مردم و کشورم دعا می‌کنم. دوست داشتن بی‌منت یادتان نرود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی