۰
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق آرسنال با وجود بیکار بودن حاضر نشد هدایت تیم فوتبال فولام را برعهده بگیرد.

چرا ونگر پیشنهاد فولام را رد کرد؟
به گزارش خبرورزشی، باشگاه فولام روز گذشته اعلام کرد که کلودیو رانیری را به عنوان سرمربی جدید این تیم و جانشین اسلاویسا یوکانوویچ که اخیراً اخراج شد، منصوب کرده است.
رانیری، اما گزینه اول تیم فولام نبود و مدیران این باشگاه پیش از این مرد ایتالیایی با آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال مذاکراتی داشتند. ونگر از پایان فصل گذشته که نیمکت توپچی‌ها را به اونای امری تحویل داد، بیکار بوده، اما او گفته بود که قصد بازنشستگی ندارد و می‌خواهد باز هم به مربیگری ادامه دهد.
ونگر از زمان پایان کارش با آرسنال به صورت مداوم با تیم پایتخت کشورش، پاری‌سن‌ژرمن در ارتباط بوده است، اما گویا این باشگاه برنامه‌ای برای استخدام او به عنوان سرمربی نداشته و ندارد و بیشتر به عنوان یک مشاور در حوزه فوتبال به او نگاه می‌کند، سمتی که ونگر در حال حاضر به پذیرش آن علاقه‌ای نشان نداده است.
در همین حال سایت تریبال‌فوتبال نوشته است که ونگر با وجود داشتن فرصت مربیگری در فولام این پیشنهاد را رد کرده و منتظر است تا شاید نیکو کواچ از مربیگری بایرن مونیخ اخراج شود و جای او را در این تیم بگیرد. کواچ به دلیل فراز و نشیب‌هایی که تیمش در این فصل داشته و باخت اخیر به دورتموند که فاصله دو تیم را در صدر جدول بیشتر کرد، به شدت تحت فشار قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی