نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برادر کوچک‌تر مجی بیات به‌عنوان مدیرعامل شارلوا در شرایطی با اتهاماتی دردسرساز روبه‌رو بود که یکی از سوژه‌های مهم در تحقیقات پلیس و دادستانی انتقال ۵ تا ۷ میلیون یورویی کاوه رضایی ملی‌پوش ایرانی در تابستان برمی‌گشت.

به گزارش خبرورزشی، با گذشت نزدیک به یک ماه از جنجال‌های دستگیری عجیب کارتل پولشویی و فساد در فوتبال بلژیک که پای کارگزار سرشناس ایرانی را به بازداشتگاه پلیس فدرال و دادگستری این کشور باز کرد، این پرونده وارد فاز جدید و دردسرسازی برای باشگاه سابق ستاره ایرانی و گران‌قیمت این روز‌های ژوپیرلیگ شد. مجی بیات، کارگزار ایرانی شاغل در بلژیک بعد از ۱۵ انتقال پر سر و صدا در تابستان ۲۰۱۸ در رقابت‌های داخلی و همین‌طور باشگاه‌های فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی به‌صورت غیرمنتظره با هجوم پلیس فدرال به منزلش دستگیر و روانه زندان شد. دادستانی بلژیک در تحقیقات گسترده خود برای مبارزه با پولشویی، تبانی و فساد حاکم بر فوتبال این کشور پرونده مجی بیات و تعدادی از مدیران سرشناس باشگاه‌های حاضر در ژوپیرلیگ را به‌صورت ویژه بررسی کرد که در این تحقیقات، پای باشگاه شارلوا با مدیر ایرانی نیز به میان آمد. مهدی بیات، برادر کوچک‌تر مجی بیات به‌عنوان مدیرعامل شارلوا در شرایطی با اتهاماتی دردسرساز روبه‌رو بود که یکی از سوژه‌های مهم در تحقیقات پلیس و دادستانی انتقال ۵ تا ۷ میلیون یورویی کاوه رضایی ملی‌پوش ایرانی در تابستان برمی‌گشت.
سایت ووته‌بال بلژیک در گزارشی به نقل از مهدی بیات نوشت: «این تحقیقات برای ما هم خوب بود، چون بعد از هفته‌ها بررسی نشان داد حسابرسی‌های مالی باشگاه پاک پاک است به‌خصوص در پروسه انتقال کاوه رضایی به بروژ. ما اصول و قوانین را همواره در دستور کار قراردادیم. این‌که مجی برادر من است اصلاً نمی‌تواند دلیلی بر این باشد که راه و روش کاری ما نیز مشترک خواهد بود، گرچه باید اعتراف کنم مجی به‌عنوان یکی از کارگزاران زبده فوتبال بلژیک کمک‌های شایانی به شارلوا داشته و ما کار غیرقانونی از او ندیدیم».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی