نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تراکتورسازی به خبرورزشی گفت: تراکتور با غیبت یکی دو بازیکن لطمه نمی‌خورد.

تقوی: بازی با پرسپولیس هم سخت است هم آسان!

به گزارش خبرورزشی ، تنور رقابت‌های لیگ برتر در حالی داغ می‌شود که در یکی از بازی‌های مهم و حساس هفته تیم‌های پرطرفدار و مدعی از تهران و تبریز جنگی دیدنی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد. تراکتورسازی که با برکناری جان توشاک و ورود محمد تقوی به عنوان سرمربی با تیمی دگرگون شده راهی رقابت‌های لیگ شد طی هفت هفته توانست به جمع سه تیم بالای جدول برسد تا طرفداران پرشور تبریزی را برای تجربه فصلی درخشان امیدوار کند. تراکتور بعد از برد‌های شیرین در روز سیزدهم لیگ باید راهی تهران شود تا مقابل مدافع عنوان قهرمانی و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا صف‌آرایی کند. جدالی دشوار و سرنوشت‌ساز که امتیازات آن می‌تواند مسیری متفاوت برای این دو تیم مدعی و پرطرفدار رقم بزند. در آستانه این بازی با محمد تقوی مربی موفق تبریزی‌ها گفت‌وگویی انجام دادیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.
*برد‌های اخیر انتظارات را از شما و تیم تان خیلی بالا برده است.
نه الان بلکه همواره انتظارات از تیمی مثل تراکتورسازی بالا بوده و این به امروز و دیروز یا فردا مربوط نمی‌شود. به هر حال تمام مجموعه تلاش کردند تا روز‌های بد ابتدای فصل را به فراموشی بسپارند و خوشحالم لطف خداوند هم شامل حال تیم شد.
*تصور چنین دگرگونی زودهنگام کمی سخت بود.
فوتبال ورزشی جذاب و در عین حال ساده است. ما خودمان اگر اتفاقات پیرامون این رشته را سخت نکنیم با کمی توجه به قواعد آسان می‌توان همواره روز‌های خوبی را رقم زد. به هر حال در تراکتورسازی هم ما از روز اول بنا را بر رفاقت و رقابت گذاشتیم و همه چیز را ساده گرفتیم و خوشحالم همه مجموعه از مدیریت گرفته تا بازیکنان، مربیان و طرفداران پشت هم ایستادند و تیم به این جا رسید گرچه هنوز اتفاقی رخ نداده و باید بهتر از این هم بشود.
*گویا وقفه لیگ چندان به نفع شما نشد، چون تراکتورسازی را با مشکلاتی روبه‌رو کرد.
مسلماً نه در ایران بلکه در هیچ کشوری مربیان دوست ندارند با وقفه در لیگ روبه‌رو شوند، اما چاره‌ای نیست و فیفادی هم جزئی از فوتبال حرفه‌ای دنیا محسوب می‌شود و باید با آن کنار آمد. متأسفانه این کنار آمدن در ایران به نسبت همه کشور‌های صاحب فوتبال کمی سخت‌تر است، چون برخی اتفاقات را رقم می‌زند که نمی‌توانی از قبل خودت را برای مقابله با آن آماده کنی.
*منظور شما غیبت بازیکنان خارجی است؟
بله، اصلاً تصور نمی‌کردیم که با این اتفاق روبه‌رو شویم.
*از استوکس و اروین خبری دارید؟
وقتی تیم برای سه روز تعطیل می‌شود معمولاً برای بازیکنان خارجی دو روز بیشتر به خاطر یک روز رفت و یک روز برگشت ۵ روز تعطیلی در نظر می‌گیریم که وقت کافی برای استراحت داشته باشند. قرار بود این دو نفر سر موعد برگردند، اما نه من از آن‌ها خبری دارم، نه باشگاه.
*غیبت آن‌ها برای بازی با پرسپولیس مشکل‌ساز نمی‌شود؟
اگر بنا به این باشد تیمی مثل تراکتور با غیبت یکی دو بازیکن به مشکل بخورد پس همان بهتر که از تراکتور به عنوان مدعی نام برده نشود. البته دوست داریم آن‌ها هرچه زودتر به تیم بپیوندند، اما اگر هم نباشند ما باید کار خودمان را بدون مشکل پیش ببریم.
*با این وضعیت جدال با پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
یک بازی مثل تمام بازی‌های لیگ برتر. پرسپولیس حریفی قابل احترام است که شاکله خوبی از چند سال پیش در اختیار دارد و مصاف با آن‌ها هم سختی‌هایی برای ما دارد و هم از برخی جهات آسان است. سخت از این حیث که در تهران و مقابل دیدگان طرفداران این تیم بازی می‌کنیم آسان هم از این حیث که بازی با چنین تیم‌هایی همواره از نظر انگیزشی بازیکنان تیم مقابل را ترغیب می‌کند که بهترین نمایش را ارائه بدهند. امیدوارم روز یک‌شنبه تراکتورسازی بتواند در ادامه روز‌های خوبی که رقم زده لبخند شادی را روی لبان طرفدارانش بنشاند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی