۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی شریفی به خبرورزشی گفت: حضور روی سکو‌ها سخت است و فعلاً باید حریف تمرینی خوبی باشم.

به گزارش خبرورزشی، مهدی شریفی، مهاجم سابق سپاهان اصفهان، این روز‌ها با پرسپولیس تمرین می‌کند و آماده می‌شود تا با آغاز نیم‌فصل دوم و پایان محرومیت سرخپوشان تهرانی به تیم اضافه شود. با شریفی که سابقه بازی در تراکتورسازی را هم دارد گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.
* شرایط تمرینات پرسپولیس چگونه است؟
تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و بعد از فینال آسیا با کمک بزرگتر‌های تیم روحیه بازیکنان برگشته و یک برد خوب هم کسب کردیم.
* شرایط بدنی خودت چطور است؟
مارکو تمرینات خوبی را برای ما در نظر می‌گیرد و در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارم. ابتدای فصل آماده نبودم، اما با گذشت زمان و تمرینات منظم در حال پیشرفت هستم و می‌خواهم در زمان باقی مانده آمادگی ام را افزایش دهم.
* تماشای بازی‌های پرسپولیس از روی سکو‌ها چطور است؟
خیلی سخته برای یک فوتبالیست که از زمین بازی دور باشد، اما خوشحال هستم که تیم نتیجه می‌گیرد و در حال حاضر سعی می‌کنم یک حریف تمرینی خوب برای بچه‌های اصلی باشم تا با آمادگی لازم به زمین بروند.
* بازی با تراکتور را چطور می‌بینی؟
تراکتور از زمان حضور من خیلی تغییر کرده و خرید‌های خوبی انجام داده و در حال حاضر سه نفر از کاپیتان‌های تیم ملی را در اختیار دارد. تراکتور از حمایت هوادارانش هم بهره می‌برد. کار سختی مقابل این تیم داریم، اما فراموش نکنید ما پرسپولیس هستیم و امیدوارم با حمایت هواداران‌مان در آزادی برنده بازی باشیم.
* جای تو و سروش که سابقه بازی در تراکتور را دارید در این دیدار خالی است.
هم من و هم سروش برای بازی در پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کنیم. من عاشق پرسپولیس هستم و آماده‌ام سرم را برای تیم بدهم، اما فعلاً فقط می‌شود برای تیم آرزوی موفقیت کرد.
* در تراکتورسازی با کسی کری داری؟
من اهل کری‌خوانی نیستم و با بازیکنان تراکتور رفاقت دارم. البته خیلی از هم‌تیمی‌های من از این باشگاه جدا شدند، ولی از این تیم با احسان حاج‌صفی رفاقت نزدیکی دارم، ولی دوست ندارم کری بخوانم و همه چیز در زمین بازی مشخص می‌شود.
* دیروز در تمرین یک جشن تولد هم داشتید؟
بله تولد ۳ سالگی حُسنی خانم بود و خیلی خوشحال شدیم که به ما سر زد. حُسنی یک بیماری دارد که در حال بهبود است و حالش نسبت به قبل بهتر شده و برای او آرزوی سلامتی می‌کنم.
* در پایان حرفی باقی مانده که نزده باشی؟‌
می‌خواهم هواداران بدانند من عاشق پیراهنی هستم که به تن می‌کنم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در نیم‌فصل دوم بتوانم جواب اعتماد کادر فنی و زحمات‌شان را بدهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی