۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم باتجربه پدیده مشهد به خبرورزشی گفت: شرایطم در تیم به گونه‌ای است که بیشتر گلسازی می‌کنم تا گلزنی، به خاطر همین هم فقط ۲ گل زده‌ام.

به گزارش خبرورزشی، محمدرضا خلعتبری مهاجم باتجربه پدیده بعد از لغو بازی مقابل استقلال از تبعات آن، همچنین اوضاع مالی جدید تیم‌شان و بازی حساس خانگی مقابل سایپا با ما حرف می‌زند.
*از بازی با سایپا بگو.
بازی دشواری پیش‌رو داریم و این سختی به لحاظ شرایط جدول و تیم‌هایی که در تعقیب ما هستند، برای ما وجود دارد، اما ما تلاش می‌کنیم در خانه و در ورزشگاه امام رضا (ع) با انجام بازی خوب و هدفمند تیم سایپا را شکست دهیم.
*مشکل مالی‌تان هم گویا تا حدود زیادی حل شده؟
بله، شرایط بهتر شده و بازیکنان تا ۳۰ درصد مطالبات‌شان را گرفتند و اوضاع روحی بهتر شده، اما مشکل گروهی از بازیکنان ما که از فصل قبل در تیم بودند، این است که آن‌ها بخش زیادی از رقم قرارداد فصل قبل‌شان را نگرفته‌اند!
*می‌توانید باز هم خودتان را برای چندمین هفته متوالی در صدر حفظ کنید؟
شرایط تیم‌ها در بالای جدول به گونه‌ای است که به هم چسبیده‌اند به همین دلیل باید باز هم ۳ امتیاز را بگیریم تا خودمان را در صدر حفظ کنیم.
*درخصوص گلزنی‌ات حرف بزن که کمتر موفق به انجام این کار شده‌ای!
شرایطم در تیم به گونه‌ای است که بیشتر گلسازی می‌کنم تا گلزنی، به خاطر همین هم فقط ۲ گل زده‌ام، اما چند پاس گل برای همبازیانم مهیا کرده‌ام و فکر می‌کنم کادر فنی هم از عملکردم راضی باشد.
*این بار باید مقابل تیم علی دایی بازی کنی. این موضوع انگیزه‌ات را بیشتر نمی‌کند؟
برای ما فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. در صدر هستیم و برای ماندن تیم‌مان در صدر می‌دانیم باید بازی به بازی پیش برویم و ۳ امتیاز‌ها را جمع کنیم. من هم مشکلی با آقای دایی ندارم. برای ایشان احترام زیادی قائلم. آقای دایی در پرسپولیس مربی من بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی