نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلالی‌ها برای دلجویی از پادوانی قرار است او را به کادر فنی اضافه کنند؛ خبری که اولاً احتمالاً یک بازی رسانه‌ای خواهد بود و ثانیاً اگر واقعیت هم داشته باشد، هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای بر آن نیست.

خبرورزشی/مسعود حکم‌آبادی؛ بعد از اینکه «لئوناردو پادوانی» با مصدومیت جدی روبه‌رو شد و از میادین کنار رفت، روز گذشته فتحی در گفت‌وگویی اعلام کرد به پاس زحمات وی، او به کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد. از این دست دلجویی‌ها و قرارداد‌های عجیب و غریب در فوتبال ایران کم نداشته و نداریم. حالا چه برای دلجویی و چه برای بازی‌های تبلیغاتی که هیچ‌گاه به سرانجام نرسیدند. قرارداد رویانیان در پرسپولیس با پدیده ۹ ساله اردبیلی که آن موقع به عنوان مسی ایرانی معرفی شد را یادتان بیاید؛ ۵ سال پیش رویانیان اعلام کرد باشگاه پرسپولیس با او قرارداد ۱۰ ساله بسته، امیرحسین حاجی‌زاده الان ۱۴ ساله شده، اما کسی از او خبر ندارد، آخرین مصاحبه از خانواده او نشان می‌دهد، به دلیل فشار‌های روحی، زیر نظر روانپزشک است! یا بعدش قرارداد پرسپولیسی‌ها با «هانی نوروزی» که هیچ وقت کسی نفهمید برای چه بود و چه شد؟
حالا استقلالی‌ها هم هول شده‌اند و برای دلجویی از پادوانی قرار است او را به کادر فنی اضافه کنند؛ خبری که اولاً احتمالاً یک بازی رسانه‌ای خواهد بود و ثانیاً اگر واقعیت هم داشته باشد، هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای بر آن نیست.
مگر نه اینکه دلیل نیامدن جباری به کادر فنی، نداشتن مدرک مربیگری اعلام شد؟ حالا چطور پادوانی قرار است به کادر فنی اضافه شود؟ بر فرض اینکه تمام این مسائل برای پادوانی حل شد؛ اصلاً دلیل این اتفاق چیست؟ بازیکنی که مصدوم شده جز حق و حقوق و رسیدگی چیزی نمی‌خواهد، اما اینجا و در فوتبال ایران، احساس می‌کنند دلجویی یعنی او را ول نکنند و تا آخر عمرش به او مسئولیت‌های عجیب و غریب دهند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی