نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه دیدار این تیم برابر تراکتورسازی جذاب خواهد شد گفت: با بازگشت ملی پوشان برانکو برای پیروزی در این دیدار تدبیر ویژه خواهد داشت.

به گزارش خبرورزشی، محمود کلهر در خصوص پیروزی پرسپولیس برابر پیکان گفت: با توجه به شرایطی که پرسپولیس داشت باید به این تیم بابت این پیروزی تبریک گفت. بازیکنان این تیم تمام تلاش خود را به کار بستند و توانستند مقابل پیکان یک نتیجه ایده آل کسب کنند.
وی در ادامه اظهار داشت: فکر نمی‌کردم بعد از گلی که پرسپولیس دریافت کرد این تیم بتواند به شرایط خوب بازگشته و در فاصله سه دقیقه، دوبار دروازه حریف را باز کند، اما با توجه به اینکه مدتهاست بازیکنان پرسپولیس کنار هم بازی می‌کنند و درک متقابل از هم دارند، در این دیدار هم با اینکه نوراللهی، بیرانوند و رسن نبودند، اما بازیکنان جوان این تیم جانشینان خوبی برای این سه بازیکن شدند و توانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند.
پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس موقعیت‌های گل دیگری هم داشت که می‌تواند دروازه حریفش را باز کند، اما کمی دچار بدشانسی بود، ولی در مجموع با اینکه این تیم بعد از نایب قهرمانی در آسیا به تعطیلات رفته بود و حتی سرمربی این تیم هم در ایران نبود، برانکو زود توانست به ایران بازگردد، تیم را جمع کند و خود را آماده این بازی کرده و در پایان هم دیدیم که سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کردند.
کلهر در مورد عملکرد پیکان تهران هم تصریح کرد: پیکان شروع خوبی داشت. آن‌ها با داشتن کادر فنی خوب و حضور مجید جلالی و حمید مطهری، نیمه اول را به خوبی آغاز کردند و حتی توانستند در دقایق پایانی به گل هم دست پیدا کنند، اما در نیمه دوم کاملاً بازی در اختیار پرسپولیس شد و اعتقاد دارم مشکل اصلی پیکان راحت گل خوردن آنهاست که مدافعان این تیم فضای خوبی را به مهاجمان حریف می‌دهند و روز گذشته هم دیدیم بعد از فشار زیادی که پرسپولیس بر روی دروازه آن‌ها آورد و گل اول را دریافت کردند خط دفاع این تیم آنقدر سردرگم و بی برنامه شد که در فاصله سه دقیقه گل دوم را هم دریافت و پیروزی را با شکست عوض کردند.
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار روز یکشنبه سرخ پوشان برابر تراکتور سازی گفت: این روز‌ها شرایط پرسپولیس خوب است و حالا با برگشت سه ملی پوش وضعیت این تیم بهتر خواهد شد و برانکو با تدابیری که می‌اندیشد خود را آماده دیداری سخت برابر تراکتورسازی‌ای خواهد کرد که از بازیکنان باتجربه و یک گل زن بسیار خوب سود می‌برد و این دیدار می‌تواند یکی از بهترین بازی‌های لیگ امسال باشد.
وی افزود: پرسپولیس می‌تواند با جوانانش این دیدار را با پیروزی به پایان برساند. جوانان این تیم این روز‌ها انگیزه بالایی پیدا کرده، اعتماد به نفس خوبی دارند و مطمئن هستم پرسپولیس برابر تراکتور موفق خواهد شد.
کلهر در پایان خاطرنشان کرد: البته بعد از رفتن توشاک و حضور محمد تقوی به عنوان سرمربی، این تیم نتایج خوبی را کسب کرده است و فکر می‌کنم یکشنبه روز سختی برای مدافعان پرسپولیس خواهد بود که باید جلوی سه کاپیتان تیم ملی و یک مهاجم شش دانگ را که در تراکتور سازی بازی می‌کنند را بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی