نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: این جای خوشحالی دارد که تیم ما به یک نظم تاکتیکی رسیده است و بلوغ فکری دارد و می‌تواند تاکتیک خودش را به هر تیمی تحمیل کند.

به گزارش خبرورزشی، امیرحسین پیروانی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس گفت: میلاد پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد را خدمت شما تبریک عرض می‌کنم. ۱۷ هفته از لیگ گذشته، اصحاب رسانه، صدا وسیما عملکرد تیم‌ها را ارزیابی می‌کنند. تیم تراکتورسازی هم از پرسپولیس که در فاز دفاعی و حمله خوب هستند، شناخت خوبی دارد. این جای خوشحالی دارد که تیم ما به یک نظم تاکتیکی رسیده است و بلوغ فکری دارد و می‌تواند تاکتیک خودش را به هر تیمی تحمیل کند. فردا هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش خواهند گذاشت ما هم امیدواریم پیروز میدان باشیم تا در کورس قهرمانی باقی بمانیم.
وی در مورد اینکه آیا دو بازیکن خارجی تراکتورسازی استوکس و اروین مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند یا نه و آیا صحت دارد که این دو بازیکن امتیازات ویژه‌ای از باشگاه خواسته‌اند اظهار داشت: ما یک باشگاه حرفه‌ای هستیم که می‌تواند الگویی برای باشگاه‌های دیگر باشد. کمیته‌های مختلفی در باشگاه‌های ما فعالیت می‌کنند یکی از این کمیته‌ها کمیته انضباطی است بعد از بازی آخرمان بازیکنان تیم ۵ روز به مرخصی رفتند، اما این دو بازیکن خارجی ما بیشتر از آن مدت در مرخصی بودند که کمیته انضباطی به این مسئله رسیدگی خواهد کرد و نظرات این بازیکنان هم شنیده می‌شود و بررسی خواهد شد که چرا آن‌ها با تأخیر به تیم بازگشته‌اند قطعا کمیته انضباطی بهترین تصمیم را خواهد گرفت، اما بازی کردن یا نکردن آن‌ها در جلسه امروز کادر فنی مشخص خواهد شد.
پیروانی در پاسخ به این سوال که کاپیتان‌های دو تیم پیغام گذاشته‌اند که اگر فردا شعار نژادپرستانه‌ای از سوی هواداران داده شود بازی را متوقف خواهند کرد، ولی فروزان مصاحبه کرده و به هواداران پرسپولیس بی‌احترامی کرده است و اینکه آیا شما به بازیکنان‌تان نگفته‌اید که آرامش را به هواداران انتقال دهند گفت:‌در ابتدا من از شجاعی و حسینی تشکر می‌کنم آن‌ها کاپیتان‌های تیم ملی بوده و هستند ما می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم و دوست داریم همه هم از این فوتبال لذت ببرند امیدوارم فردا هواداران با شور و هیجان بازی را دنبال کنند. صحبت‌های فروزان حتماً بد منتقل شده و قطعاً او هم چنین منظوری نداشته است. مطمئنم فردا بازی روند خوبی را خواهد داشت فوتبال برای هواداران است و مطمئنم فردا مشکلی به وجود نخواهد آمد.
مربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چرا تیم شما به داوری‌ها اعتراض نمی‌کند و بیانیه نمی‌دهد، تصریح کرد: من مربی تراکتورسازی هستم ممکن است یک فصل و شاید هم ممکن باشد ۱۰ فصل در اینجا باشم یک فلسفه خوبی در باشگاه تراکتورسازی وجود دارد و ما به داوری‌ها اعتراض نمی‌کنیم. برخی کارشناسان شاید بعضاً اشتباه کنند، ولی کمتر دیده شده ما اعتراض کنیم. تیم ما کمترین کارت زرد را دارد شاید بعضی‌ها معتقد باشند که هر چقدر بیشتر اعتراض کنند داوری‌ها بیشتر به نفع آن‌ها خواهد بود. ولی ما چنین اعتقادی نداریم.
وی در مورد اینکه چرا تقوی در نشست خبری شرکت نکرد، گفت: تقوی از همکاران خوب ماست، اما به دلیل اینکه تداخل تمرین با زمان نشست خبری وجود داشت ایشان در تبریز هستند و ساعتی که به تهران می‌آیند به نشست خبری نمی‌رسند. نقطه نظراتی که هم من بیان می‌کنم با هماهنگی ایشان و باشگاه است.
پیروانی در مورد اینکه با اختصاص ۱۰ درصد از سهمیه ورزشگاه برای تیم میهمان موافق است گفت:‌تراکتورسازی متفاوت‌تر از بقیه تیم‌ها است به جرأت می‌توانم بگویم این تیم اکنون پرهوادارترین تیم است. شاید اختصاص ۱۰ درصد از وضعیت ورزشگاه برای دیگان مناسب باشد، اما اگر فردا کل ورزشگاه آزادی را هم در اختیار تراکتورسازی بگذارند ۱۰۰ هزار تماشاگر پرشور ما در ورزشگاه حاضر شود بنابر این باید تمهیدات لازم را در نظر بگیرند. فکر می‌کنم فردا ورزشگاه پر شود و دو تیم بتوانند از آن استفاده کنند.
وی در مورد وضعیت علی عبدالله‌زاده در تراکتورسازی اظهار داشت: او از ابتدای هفته در تمرینات ما حاضر بود یکسری مسائل درون‌تیمی به وجود آمد که این بحث در داخل تیم حل شده است.
 مدیر رسانه‌ای تیم تراکتورسازی هم در جریان این نشست و در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه در بازی‌های خانگی تراکتورسازی گفت: قاعده‌ای را باید قبول کنیم که تعریف میزبان و میهمان دارد که حتماً این قاعده قابل احترام است و برای تیم‌ها هم متفاوت است پرسپولیس اگر هواداری در تبریز داشته باشد قبل از بازی در جلسه هماهنگی اعلام خواهد کرد. تراکتورسازی سیستم مدیریتی‌اش تغییر کرده است و بحث مربوط به حضور هواداران میزبان و میهمان در جلسه هماهنگی بین دو باشگاه انجام می‌شود و اگر تاکنون اسائه ادبی به خبرنگاران در تبریز شده است من عذرخواهی می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی