۰
شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج با استفاده از قانون ماده ۶۰ خدمات کشوری درخواست بازگشت به کار را مطرح می‌کند و در سمت خود می‌ماند، اما دیگر اعضای هیئت‌رئیسه از سمت خود استعفا می‌کنند.

به گزارش خبرورزشی،  با پافشاری مجلس شورای اسلامی روی اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌های دولتی در فدراسیون فوتبال، مهدی تاج با استفاده از قانون ماده ۶۰ خدمات کشوری درخواست بازگشت به کار را مطرح می‌کند و در سمت خود می‌ماند، اما دیگر اعضای هیئت‌رئیسه از سمت خود استعفا می‌کنند. با اجرای این ایده که از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به مهدی تاج پیشنهاد شده بود هم قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون فوتبال پیاده می‌شود، هم فوتبال تعلیق نخواهد شد.
با وجود هیاهویی که در این باره به راه افتاده بود، به نظر می‌رسد اعضای هیئت‌رئیسه هم با اجرای این طرح موافق هستند. شیعی، مدیر‌عامل باشگاه پیکان و یکی از اعضای هیئت‌رئیسه در مورد آخرین نشست اعضای هیئت‌رئیسه گفت: «در آخرین جلسه که دو هفته پیش برگزار شده بود، بحث ماده ۶۰ مطرح بود که قطعی شده و بحث بعدی در مورد اعضای هیئت‌رئیسه بود که چطور می‌توانند از شرایط قانونی استفاده کنند و در پست خود بمانند. بحث یک‌سوم حضور و یک‌سوم حقوق هم مطرح بود.»
فدراسیون فوتبال در روز‌های اخیر خیلی سعی کرد با اشاره به ماده یک اساسنامه فدراسیون فوتبال و همچنین بحث تعلیق از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا، مجلس شورای اسلامی را از اجرای این قانون در فوتبال منصرف کند، اما مجلسی‌ها گفتند در صورتی که فدراسیون فوتبال مانع اجرای این قانون شود، دیگر هیچ کمک دولتی دریافت نخواهد کرد که این می‌توانست ضربه جبران‌ناپذیری به فوتبال بزند.
زمان اجرای این قانون در فدراسیون فوتبال از ۱۵ آذر خواهد بود. همان‌طور که اشاره شد برخی از اعضای بازنشسته فدراسیون فوتبال برای اینکه بمانند بحث دریافت یک‌سوم حقوق را مطرح کردند که در این صورت به عنوان مشاور با فدراسیون فوتبال کار خواهند کرد.
مجمع عمومی فدراسیون فوتبال هم به زودی تشکیل می‌شود تا درخصوص جایگزینی برای افراد بازنشسته تصمیم‌گیری شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی