نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2019 به اتمام رسید و تیم فوتبال پرسپولیس حالا از 3 حریف خود، دو تیم را شناخته و در این شرایط شنیدن نظر کارشناسان فوتبال جالب به نظر می رسد.

به گزارش خبرورزشی، حامد کاویانپور هافبک پیشین سرخپوشان در خصوص قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به ما گفت: مصاحبه برانکو ایوانکویچ را بعد از قرعه کشی خواندم. او منطقی حرف زده بود. من هم معتقدم حداقل در لیگ قهرمانان آسیا هیچ تیم ساده‌ای وجود ندارد و با همین اتفاق باید گفت: همه گروه‌ها به خصوص گروه چهارم که پرسپولیس در آن قرار گرفته، سخت خواهد بود، اما این اتفاق، روی دیگری هم دارد.
او تصریح کرد: پرسپولیس فصل گذشته تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت و توانست قهرمان غرب آسیا شود. انصافا هم حقش بود، زیرا همه رقبایش را حداقل یکبار شکست داده بود و با شایستگی از مراحل مختلف عبور کرد. این تیم به جایی رسیده که دیگر نباید از حریفانش بترسد. اتفاقا انتظار داریم پرسپولیسی‌ها از حالا خود را در مرحله بعدی ببینند به خصوص که از نیم فصل دوم، تیم با چند خرید جدید، پرقدرت‌تر خواهد شد و با شرایط بهتری وارد رقابت‌ها می‌شود. این مسائل می‌تواند به پرسپولیس کمک کند تا بار دیگر برای کسب موفقیت‌های بیشتری بجنگد.
کاویانپور در نهایت گفت: برانکو مربی باهوشی است. او می‌داند چطور بار دیگر برابر السد قطر تیمش را به عنوان تیم پیروز از میدان خارج کند و از عربستانی ها، خارج از کشور امتیاز بگیرد. من و همه هواداران پرسپولیس به عملکرد و ایده‌های برانکو اعتماد داریم و با این وضعیت، او بعید است موفق نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی