نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تکنیکی پرسپولیس بی صبرانه منتظر این است تا بار دیگر برای پرسپولیس به میدان رفته و جواب اعتماد کادرفنی و هواداران را به خوبی بدهد.

به گزارش خبرورزشی ، سروش رفیعی هافبک تکنیکی پرسپولیس که در نیم فصل دوم می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود در مورد شرایط پرسپولیس اظهار داشت: شرایط خیلی عادی و خیلی ذوق داریم که برگردیم به ترکیب. دوست داریم خودمان را سرحال نگه داریم و در بهترین شرایط به تیم اضافه شویم.
وی افزود: فشار بازی‌ها باعث شده تا خستگی بین بازیکنان زیاد شود. هر چقدر تلاش زیادی داشته باشیم، اما این فشار اذیت می‌کند و همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس دارند و این کار را سخت‌تر می‌کند.
رفیعی در مورد بازی با تراکتورسازی هم گفت: بازی تراکتور بازی خوب و قشنگ لیگ بود. همیشه نمایش دو تیم پرهیجان بوده، ولی تیم ما تحت فشار بازی‌ها و تعدد مصدومیت‌ها قرار دارد. تیم خوب بازی کرد و از نمایش بازیکنان لذت بردم.
وی در مورد تقابل با ماشین‌سازی عنوان کرد: امیدوارم برابر ماشین نمایش خوبی داشته باشیم. از نتیجه نمی‌دانم، اما امیدوارم به پیروزی برسیم.
وی در پاسخ به اینکه بازیکنان پرسپولیس روز گذشته به دلیل مشکلات مالی اعتراض و اعتصاب داشتند و این موضوع پیش از این توسط او نیز عنوان شده بود گفت: من هیچ وقت در خصوص مدیریت باشگاه اعتراض نکردم و گفتم این تیم با توجه به این شرایط سختی که به فینال رسیدند نیاز به حمایت و قدردانی دارند. مسوولان فقط مدیران باشگاه نیستند و به وزارت ورزش و ... هم مربوط می‌شود. دیروز هم تیم کارش را انجام داده و اعتراضی نبود. با توجه به فشاری که روی بازیکنان است و یک هجمه شدیدی از سوی همه باشگاه‌ها وجود دارد. یک هجمه ناخوش که نمی‌دانم بابت چیست. بازیکنان می‌خواستند نشان دهند که کنار هواداران هستند. بچه‌ها ریکاوری و استراحت کردند. بچه‌ها با شرایط سخت و مشکلات به فینال آسیا رسیدند و مشکلی وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی