نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک سابق استقلال به خبرورزشی گفت: زمان ما جان‌واریو یا توره جذب می‌شدند که درس‌شان را جای دیگری پس داده بودند.

بائو: خارجی‌های استقلال در حد این تیم نیستند!
به گزارش خبرورزشی، با میثم بائو، هافبک تهاجمی سابق استقلال درخصوص وضعیت این روز‌های آبی‌پوشان و همچنین بازی امروز آبی‌ها مقابل صنعت‌نفت به صورت تلفنی به گفتگو نشستیم.
* استقلال این روز‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟
در بازی قبلی آبی‌ها، عملکرد بدی را از شاگردان شفر ندیدیم. تیم استقلال از لحاظ رتبه‌بندی و جدول لیگ جای خوبی قرار نداشت. فشار‌های افکار عمومی و هواداران زیاد شده بود. با ریکاوری خوبی که صورت گرفت آن‌ها با استرس کمتری کار کردند. البته آبی‌ها می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند، اما شرایط جوی و عملکرد خوب دروازه‌بان استقلال خوزستان مانع این کار شد، اما مشکلی که وجود دارد خارجی‌های این فصل استقلال هستند!
* چطور؟
بازیکنان جذب شده بازیکنانی نیستند که در حد این تیم باشند. زمان ما جان‌واریو یا توره جذب می‌شدند که درس‌شان را جای دیگری پس داده بودند. باور کنید بازیکن‌های ایرانی هم می‌توانند در اروپا بازی کنند. فوتبال اروپا هم به جز چند لیگ سطح بالا در بقیه موارد جالب نیست. این بازیکنان درجه ۳ در اروپا هستند و روا نیست آن‌ها قرارداد ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار دلاری ببندند. با این پول می‌شود استعدادیابی خوبی در رده‌های پایه کرد و حتی ۱۰ بازیکن درجه یک آسیا تحویل داد!
* به نظر شما طارق از بین این چند بازیکن خارجی استقلال بهتر نیست؟
همام طارق بازیکن بدی نیست، اما اشکال او این است که فقط به فکر بازی خودش در تیم است. او کسی نیست که بتواند بازی را برای آبی‌پوشان دربیاورد و استقلال به کسی نیاز دارد که یک سطح از او بالاتر باشد.
* استقلال - صنعت‌نفت را چطور می‌بینید؟
تیم صنعت نفت تیمی با عملکرد یکسان نبوده و پر افت و خیز عمل کرده است. آن‌ها برابر تراکتورسازی پیروز، اما برابر نساجی متوقف شدند در حالی که حتی در آستانه باخت قرار گرفته بودند. صنعت نفت در خط حمله بازیکنان خوبی دارد. میلاد جهانی و جاسم کرار خطرناک‌ترین مهره‌های صنعت‌نفت هستند و دفاع استقلال باید چهارچشمی آنان را زیر نظر داشته باشد.
* نتیجه را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
پیش‌بینی من برد استقلال است. البته آن‌ها باید بازی را ببرند تا اتفاقات تلخ گذشته را فراموش کنند و شرایط‌شان بهتر شود.
* و، اما حرف آخر؟
استقلال باید در نیم‌فصل تقویت شود. برخی می‌گویند مصدومان قبلی به جمع آبی‌ها بازمی‌گردند و آن‌ها مثل سال گذشته با طراوت عمل می‌کنند، اما روی مصدومان بهبودیافته هم نمی‌شود به آن صورت حساب باز کرد. تیم استقلال باید در خط حمله و هافبک مهره‌های خوبی را جذب کند. در خط دفاع با بازگشت منتظری اوضاع بهتر می‌شود و به آن صورت نیاز به بازیکن جدیدی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی