۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال هفت نفره ایران با پیروزی مقابل کره جنوبی به سومین برد خود در مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه دست یافت تا فردا برای کسب مقام قهرمانی جدال سختی با استرالیا داشته باشد.

به گزارش خبرورزشی، در دومین دیدار از روز پنجم رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا- اقیانوسیه در جزیره کیش، از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) تیم‌های ایران و کره جنوبی برابر هم به میدان رفتند که در پایان تیم ایران، با نتیجه ۹ بر یک به برتری رسید.
در این دیدار که در ورزشگاه المپیک کیش و با قضاوت کارلوس دیز از پرتغال و با کمک‌های حسن یوسفی و مهدی راعی برگزار شد برای ایران عبدالرضاکریمی زاده (۴گل)، ناصراکبرپور (۳گل) وبهنام آرندی گلزنی کردند.
علیرضا زارع، محمد خراط، عباس ترابی، عبدالرضا کریمی زاده (کاپیتان)، لطف اله جنگجو، مسعود ژولیده و بهنام آرندی هفت بازیکنی بودند که علیرضا روزبهانی به عنوان بازیکن ثابت مقابل کره جنوبی به میدان فرستاد.
در روز پنجم بازی ها، عبدالرضا کریمی زاده کاپیتان ۳۷ ساله و باتجربه ایران با ۱۲ گل زده عنوان بهترین گلزن این رقابت‌ها را از آن خود کرده است.
در حال حاضر، ایران و استرالیا هر دو ۹ امتیازی هستند و ایران با تفاضل گل بیشتر در صدر جدول قرار دارد.
تیم‌های تایلند و اردن با سه امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند و کره جنوبی بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.
دیدار رده بندی بین تیم‌های تایلند و اردن و فینال این رقابت ها، ساعت ۱۸ بین تیم‌های ملی ایران و استرالیا برگزار خواهد شد.
رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا – اقیانوسیه از روز شنبه به میزبانی جزیره کیش آغاز شده است و روز پنجشنبه با معرفی تیم قهرمان به پایان می‌رسد.
دو تیم نخست این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا را کسب می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی