۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی باشگاه اسلاسک لهستان دوباره توانست به عنوان یار ذخیره برای تیمش به میدان برود.

به گزارش خبرورزشی، پس از یک هفته کابوس وار برای فرشاد احمدزاده، این بازیکن ایرانی که سابقه حضور در تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس را در کارنامه اش دارد، موفق شد به مدت ۱۸ دقیقه برای تیمش به میدان رفته و بازی کند.
او از دقیقه ۷۲ مقابل لژیا گدانسک به میدان رفت، اما نتوانست مقابل شکست تیمش بایستد و در این هفته نیز، اسلاسک وروسلاو در لیگ لهستان با شکست و ناکامی به کارش پایان داد.
به نظر می‌رسید حواشی اخیر در تهران مبنی بر طعنه‌های هواداران پرسپولیس بابت تصمیم اشتباه این بازیکن بابت جدایی از یک سو و اعتراض طرفداران تراکتورسازی به احتمال بازگشت فرشاد به تبریز، روحیه احمدزاده را چند برابر بیشتر کرد تا او در تمرینات تیمش عملکرد بهتری داشته باشد و از سوی سرمربی این تیم دوباره به زمین برود.
هفته قبل و پس از تساوی یک – یک اسلاسک مقابل کرودیوا، سرمربی تیم اسلاسک مصاحبه‌ای انجام داد و رسما گفت: «فرشاد فایده‌ای برای ما ندارد و حضور او هیچ کمکی به تیم مان نمی‌کند. به همین علت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، این بازیکن از تیم مان جدا خواهد شد.»، اما فرشاد توانست به لیست ذخیره‌ها برگردد و در این هفته برای اسلاسک بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی