۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم جوان پرسپولیس به خبرورزشی گفت: گلی که من زدم صددرصد صحیح بود و به هیچ عنوان نباید آفساید اعلام می‌شد.

خبرورزشی/امید یوسفیان؛ محمدامین اسدی، مهاجم جوان پرسپولیس در دومین حضورش در ترکیب این تیم عملکرد بسیار خوبی داشت. او هم خطای منجر به گل سرخپوشان را گرفت و هم یک گل در لحظات پایانی به ثمر رساند که داور آن را آفساید گرفت.
*برد شیرینی در لحظات پایانی به دست آوردید.
بله. خدا را شکر توانستیم برنده دیدار با ماشین‌سازی شویم. به این سه امتیاز نیاز مبرم داشتیم. انصافاً حق‌مان در این بازی برد بود و می‌توانستیم در نیمه نخست به گل برسیم، ولی قسمت بود در لحظات پایانی گل بزنیم که خیلی چسبید.
* با وجود چند مصدوم، جوان‌تر‌ها بازی خوبی به نمایش گذاشتند.
ما بازیکنان جوان خوبی در تیم‌مان داریم. همه باانگیزه تمرین می‌کنند و آماده‌اند که هر زمانی نیاز بود در ترکیب قرار بگیرند. برانکو آنقدر با بازیکنان جوان خوب کار می‌کند و تمرینات مناسبی در نظر می‌گیرد که تک‌تک بازیکنان به خوبی از پس وظایف‌شان برمی‌آیند و مشکلی از این بابت ندارند.
* روی صحنه به ثمر رسیدن گل مؤثر بودی و توانستی خطا بگیری.
بله. اتفاقاً شجاع بازیسازی کرد و به من یک پاس قطری داد و من هم توانستم خطا بگیرم که در نهایت منجر به گل شد. خوشحالم از اینکه برای تیم مثمرثمر بودم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.
* شجاع هم گل قشنگی به ثمر رساند.
بله فوق‌العاده زد. انصافاً شجاع بسیار عالی ضربه سر می‌زند و در این زمینه تبحر دارد و بی‌جهت نیست که به او لقب پرنده دادند. شجاع نشان داد این لقب خیلی به او می‌آید.
* تو هم توانستی گل بزنی، ولی داور آفساید گرفت.
واقعاً حیف شد. گلی که من زدم صددرصد صحیح بود و به هیچ عنوان نباید آفساید اعلام می‌شد، چون من حواسم به آخرین دفاع ماشین‌سازی بود و وقتی منشا پاس داد، از پشت دفاع حرکت کردم. نمی‌دانم کمک‌داور چرا آن صحنه را آفساید اعلام کرد. قول می‌دهم در بازی‌های آینده اگر فرصت بازی به من رسید، گلی بزنم که کسی نتواند آن را مردود کند.
* جو ورزشگاه تبریز چطور بود؟‌
نمی‌دانم در این مورد چه بگویم. اصلاً جو خوبی نبود و فحاشی در ورزشگاه زیاد بود. از اول بازی به بازیکنان ما توهین شد و هیچ‌کس هم عکس‌العملی نشان نداد.
* بعد از بازی، برانکو در مورد عملکردت چه گفت؟
خیلی راضی بود و به من تبریک گفت. امیدوارم بتوانم باز هم به تیم کمک کنم و برانکو از من راضی باشد. برانکو بعد از بازی به من گفت: باید به همین روند ادامه دهی تا به موفقیت برسی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی