۰
یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد گروژنی در روز گلزنی مدافع چپ ایرانی خود و در شرایط جوی نامساعدی برابر ینیسی کراسنویارسک روسیه به تساوی رسید.

به گزارش خبرورزشی ، هفته شانزدهم لیگ روسیه که اولین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ در این کشور به شمار می‌رود، میلاد محمدی در سمت چپ خط دفاعی احمد گروژنی مقابل کراسنویارسک به میدان رفت و در حالی که دمای هوا ۱۷- بود توانست گل جالبی به ثمر برساند. ارسال او به دهانه دروازه تیم میزبان، مستقیما به گل بدل شد. البته تیم کراسنویارسک در آخرین دقایق بازی روی یک ضربه پنالتی، کار را به تساوی کشید، اما گلی که میلاد زد، شرایط جدیدی برای خودش و تیمش ساخت.
در حال حاضر میلاد یکی از بازیکنانی است که باشگاه‌های مختلف اروپایی را مجذوب خود کرده و پیشنهادات بسیار خوبی از لیگ‌های معتبر این قاره دارد که بهترین آن از سوی استیون جرارد سرمربی گلاسکو رنجرز است. چند تیم از هلند، آلمان، انگلیس و اسپانیا خواهان عقدقرارداد با میلاد شده اند و این بازیکن با پایان یافتن قراردادش در فصل نقل و انتقالات زمستانی به راحتی می‌تواند احمد گروژنی را ترک کند.
گلی که به ثمر رساند، حالا دیگر مشتریانش را برای جذب او، به فعالیت بیشتر ترغیب می‌کند و شاید برای جذب میلاد حاضر شوند پول بیشتر و امکانات و آپشن‌های بهتری برایش در نظر بگیرند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی