نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عصر روز سه شنبه دیدار عقب افتاده پرسپولیس و ذوب آهن از هفته یازدهم در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرورزشی ، دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان که طبق برنامه ریزی سازمان لیگ باید پس فردا در ورزشگاه آزادی انجام شود، پر از سوژه‌های ریز و درشت است.
همین که یک سوی این دیدار علیرضا منصوریان ایستاده و طرف دیگر برانکو ایوانکویچ، می‌تواند جذابیت‌های بازی را چند برابر بیشتر کند. منصوریان تا به حال مقابل برانکو در ۴ مصاف رودررو صاحب ۲ برد و ۲ تساوی شده و هرگز به این مربی نباخته است که یکی از این برد‌ها در دربی به دست آمد و برد دیگر، زمانی که منصوریان سرمربی گری نفت را برعهده داشت و با رقم زدن آن پیروزی، پرسپولیسی‌ها را از قهرمانی فصل پانزدهم دور کرد.
اما سوژه بزرگ‌تر این بازی بدون شک بازگشت محسن مسلمان به ورزشگاه آزادی است. او از وقتی پرسپولیس را ترک کرد، دیگر شانس بازگشت به ورزشگاه آزادی را نداشت، اما برای بازی پس فردا، این بازیکن می‌تواند روی چمن آزادی بدود.

سوژه روز| بازگشت بازیکنی با موهای عروسکی به آزادی!
او سابقا محبوبیت زیادی بین طرفداران پرسپولیس داشت و به خاطر مدل موهایش، بوقچی‌های پرسپولیس برایش شعر عجیبی از روی سکو‌ها می‌خواندند و اعتقاد داشتند مو‌های این بازیکن شبیه به مو‌های عروسک تزئین شده است! حالا باید دید در دیداری که یک سمت آن، برانکو به عنوان منتقد همیشگی مسلمان ایستاده و سمت دیگر، مردی با مو‌های عروسکی، باز هم مسلمان تشویق خواهد شد یا نه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی