۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم دوم رقابت‌های لالیگا در حالی باید با ویارئال بازی کند که مهمان در فصل جدید نتایج خوبی نگرفته و نشانی از تیم سابق ندارد.

به گزارش خبرورزشی؛ تیم فوتبال بارسلونا در هفته چهاردهم رقابت‌های لالیگا باید در ورزشگاه نوکمپ به مصاف ویارئال برود. تیم دوم رقابت‌های لالیگا در حالی باید با ویارئال بازی کند که مهمان در فصل جدید نتایج خوبی نگرفته و نشانی از تیم سابق ندارد. به همان اندازه که بارسا برای پس گرفتن صدرنشینی از سویا به این ۳ امتیاز نیاز دارد، ویارئال هم باید پیروز از زمین خارج شود تا گرفتار سقوط نشود. همین بهترین بهانه برای جذاب‌تر شدن تقابل دو تیم است.
بارسلونا
از ۲ بازی قبلی تنها یک امتیاز جمع کردند که همین باعث شد جایگاه‌شان در صدر جدول را از دست بدهند و پشت سر سویا قرار بگیرند. بارسلونا اگرچه با پیروزی می‌تواند مسیر رو به رشدش را ادامه دهد، اما با توجه به اختلاف ۳ امتیازی میان چهار تیم بالای جدول این احتمال وجود دارد که در صورت لغزش حتی از مکان دوم هم پایین‌تر برود. اتلتیکومادرید و آلاوس منتظر یک اشتباه از تیم والورده هستند تا بارسلونا را در جدول به رئال‌مادرید نزدیک کنند. بارسلونای والورده امسال در بخش هجومی با ۳۵ گل بهترین است ولی با ۱۹ گل خورده بدترین آمار را ثبت کرده است. مشکل بارسا در خط دفاعی با ۴ گلی که در نوکمپ از بتیس دریافت کرد و لغزش مقابل بیلبائو و خیرونا نمود پیدا کرد. بارسلونا تا ژانویه ۴ بازی در لالیگا در پیش دارد و باید برای صدرنشینی قبل از سال جدید بهترین نتایج را کسب کند.
ویارئال
اگر فکر می‌کنید این ویارئال همان تیم قدرتمند سال‌های قبل است سخت در اشتباه هستید. ۵ تساوی، ۵ شکست و ۳ پیروزی حاصل کار زردپوشان در رقابت‌های این فصل لالیگاست. کسب ۱۴ امتیاز از ۱۳ هفته نشان می‌دهد کمی بیش از میانگین یک امتیاز در هر مسابقه را به دست آورده‌اند. ویارئال برای اینکه از منطقه خطر دوری کند به امتیاز این مسابقه احتیاج دارد. آن‌ها فقط ۳ امتیاز با قرار گرفتن در جایگاه ناامن جدول فاصله دارند و با پیروزی می‌توانند تا رتبه دوازدهم هم بالا بیایند. مشکل اصلی ویارئال در این فصل به گلزنی برمی‌گردد. ۱۳ گل در ۱۳ مسابقه آماری نیست که بتواند یک تیم را در میانه جدول نگه دارد. جرارد مورنو بهترین گلزن زردپوشان در این فصل است که ۳ گل بیشتر ندارد. خاویر کایخا بعد از کسب تساوی در اسکاتلند مقابل رنجرز استیو جرارد امید دارد در نوکمپ هم دست پر از زمین خارج شود.
جدال آخر
۹ می ۲۰۱۸ در ورزشگاه نوکمپ بارسلونا جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه ۵ بر یک ویارئال را شکست داد.
مصدومان و محرومان
ساموئل اومتیتی که این هفته بازی با پی‌اس‌وی آیندهوون را از دست داد احتمالاً از روی نیمکت کار را دنبال خواهد کرد. لوئیس سوارس نیز دیگر بازیکن غایب بارساست که به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو نمی‌تواند آبی‌واناری‌ها را همراهی کند. در طرف مقابل ژائومه کاستا دفاع چپ ویارئال تنها بازیکن غایب ویارئال است.
آمار بازی
۱۰) از آخرین باری که ویارئال توانست بارسا را در لالیگا شکست دهد ۱۰ سال می‌گذرد. سال ۲۰۰۸ آخرین پیروزی ویارئال مقابل بارسا بود.
۱۵) بارسلونا در ۴ بازی اخیر مقابل ویارئال ۱۵ گل به ثمر رسانده است.
۱۹) ساموئل چوکوئنزه بازیکن ویارئال با ۱۹ سال سن جوان‌ترین چهره بازی امشب خواهد بود.
۵) ویارئال از ۶ بازی اخیر در تمامی تورنمنت‌ها ۵ تساوی کسب کرده است.
ترکیب احتمالی
بارسلونا: تراشتگن، سمدو، پیکه، لانگله، آلبا، راکیتیچ، آرتور، بوسکتس، کوتینیو، مسی و دمبله
ویارئال: آسنخو، گاسپار، رویز، فونس، پدراسا، کاسورلا، کاسرس، تریگوئروس، فورنالس، مورنو و چوکوئنزه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی