۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نامه باشگاه ایبار برای محمدحسین کنعانی‌زادگان به قدری مشکوک بود که ما را بر آن داشت برای گرفتن تأییدیه این دعوتنامه با این باشگاه مکاتبه کنیم.

دعوتنامه‌ کنعانی‌زادگان جعلی است
به گزارش خبرورزشی، باشگاه ایبار در پاسخ به ایمیل خبرنگار خبرورزشی هرگونه علاقه به کنعانی‌زادگان را تکذیب کرد و نامه منتشر شده منتسب به این باشگاه را که در فضای مجازی دست به دست شده بود را جعلی خواند. متن پاسخی که ایناکی دوکو مسئول ارتباطات باشگاه ایبار برای خبرنگار ما فرستاد به شرح زیر است:
صبح بخیر
تمام مطالب، از جمله نامه‌ای که برای ما ارسال کردید، جعلی است. باشگاه ایبار هیچ علاقه‌ای به جذب بازیکن مذکور ندارد و هیچ دعوتنامه‌ای از جانب ما برای این فوتبالیست ارسال نشده است.
با بهترین آرزو‌ها
ایناکی دوکو (مسئول ارتباطات باشگاه ایبار)
این اولین بار نیست که دعوتنامه‌های جعلی به دست بازیکنان و مربیان ایرانی می‌رسد. پیش از این هم علیرضا منصوریان و پرویز مظلومی از پیشنهاد باشگاه برایتون برای برعهده گرفتن هدایت این باشگاه خبر داده بودند که بعد از چند روز مشخص شد این پیشنهاد‌ها جعلی بوده است. چنین دعوتنامه‌هایی معمولاً به صورت بسیار ناشیانه جعل می‌شوند و با اندکی دانش انگلیسی و جست‌وجو در اینترنت می‌توان متوجه جعلی بودن آن شد. حال باید به دنبال کسی گشت که این نامه را تهیه کرده و به دست کنعانی‌زادگان رسانده است. تنها نتیجه چنین رفتار‌هایی ایجاد جو نادرست و بازارگرمی‌های بی‌مورد است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی