۰
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی یوونتوس معتقد است که ماریو مانژوکیچ از آن دست بازیکنانی است که حتی در روز بدش هم می‌تواند تفاوت را برای یوونتوس رقم بزند.

به گزارش خبرورزشی، یوونتوس در ادامه رقابت‌های سری‌آ، موفق شد با نتیجه ۱-۰ اینتر را مغلوب کند (اینجا ببینید) ، تا شاگردان الگری، بهترین شروع تاریخ ۵ لیگ معتبر اروپایی را پس از پایان هفته پانزدهم رقم بزنند.
آلگری، سرمربی یوونتوس پس از بازی گفت: اینتر نیمه اول برای ما دردسر‌هایی درست کرد، آن‌ها با ماریو و گالیاردینی فضا را باز‌تر کرده بودند و ما در بستن فضا‌ها به مشکل خوردیم. این هم حقیقت دارد که بهترین موقعیت نیمه نخست که برای اینتر رقم خورد، روی توپی که از دست دادیم برای آن‌ها ایجاد شد. نیمه دوم، مانژوکیچ را به چپ منتقل کردم و دیبالا عملکرد خیلی بهتری داشت و این باعث شد که خیلی پرفشار‌تر و منسجم‌تر بازی کنیم. در نیمه دوم، عملاً به اینتر اجازه ایجاد موقعیتی ندادیم و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم. پولیتانو روی خط دفاعی ما فشار زیادی آورده بود و به همین خاطر جای فول بک‌ها را عوض کردیم تا بتوانیم نسبت به ویژگی‌هایی که آن‌ها دارند، فضای بیشتری در اختیار بگیریم. کانسلو در برابر پولیتانو مشکلاتی داشت، ما همچنان روی رویکرد دفاعی کانسلو باید کار کنیم.
الگری ادامه داد: دیبالا عالی بازی کرد، اما نیاز داشتم که داگلاس را به زمین بیاورم تا کمی فضای بیشتری را به دست آوریم. می‌دانیم امروز سری آ. به پایان نمی‌رسد، اما مطمئناً به دنبال این خواهیم بود که شکست نخوریم. مانژوکیچ از آن دست بازیکنانی است که حتی در روز بدی هم که داشته باشد با فیزیک و توانایی که دارد می‌تواند تفاوت را رقم بزند. روی ارسال‌ها به بازیکنان هشدار دادم که مراقب اشکرینیار و میراندا باشند و بیشتر توپ را به سمت فول بک‌ها ارسال کنند، چراکه آن‌ها از نظر فیزیکی ضعیف‌تر از میراندا و اشکرینیار بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی